Goedkope Wii ( waar te vinden )

Heej!
Ik zocht naar een goedkope Wii, met 2 consoles en Wii sports,
als ik ernaar zoek op internet ( via prijsvergelijk etc ) kom ik al snel op 290 euro uit. weet iemand een site ( die betrouwbaar is !! dus ook met garantie etc ) waar ik hem goedkoper kan krijgen ?
alvast heel erg bedankt !

groetjes

Bij de kruitvat kan je geloof ik een nepperd kopen. maar denk zoiezo dat je wel ron de 200 euro kwijt bent als je een echte wilt.

Ik ga er ook vanuit dat ik boven de 200 kom, maar het verschil tussen 200 en 290 vind ik toch ook best groot.

Ik ben zelf ook opzoek naar een goedkope Wii.
Ik vind die dingen echt zo tering duur, xd
Maar wel cool! [h]

xx’

Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat zo’n ding nou eenmaal duur is. En t lijkt mij niet zo waarschijnlijk dat je hem op het internet ofweetikveelwaar opeens veel goedkoper vindt. Of je moet indd een nepperd kopen. Wat je nog wel zou kunnen kijken is op marktplaats? Miss dat mensen m zat zijn al, haha. Maar aangezien ze nog niet zo oud zijn, denk ik dat dat er niet zoveel zijn…
Succes ermee!

marktplaats indeed

mrktplaats. bij ons hier zijn ze nog steedsvaak uitverkocht hoor ik.
dus de prijs zal ni zo snel na bnede gaan

http://www.vergelijk.nl/q/nintendo%20wii/

een wii kost 235 euro by whekamp,
ik zou gewoon een nieuwe kopen inplaats
van een 2e hands want een 2e hands,
weet je nooit wat er mee is gebeurd,
en het is ook beter,
en je hebt lang garantie,
enzo, maarjaaa.

Een Wii is overal duur
als je een paar maanden kunt wachten zal hij goedkoper worden
als je egt geen geduld hebt, kopen dan :frowning_face:
(ter informatie) de Wii is echt niet zo geweldig zoals iedereen beweert hoor. mijn zus heeft hem
ik vind het aleen leuk dat je foto’s kunt zetten van op je pc op de Wii & die kun je dan in het groot bekijken op tv :stuck_out_tongue:
nou ja succes met je zoektocht x