Goedkope vakanties in Nederland?

Hee !
Ik zou graag met mijn vriend, die in augustus 18 wordt, in Juli lekker op vakantie gaan, omdat we dan 2 jaar iets hebben ook.
Nou vroeg ik me af, omdat ik voor het eerst alleen op vakantie ga ( ben 17 ) waar je goedkoop op vakantie kunt gaan? rond de 300 euro ongeveer? ik zou graag rond 1/2 weken op vakantie willen gaan!

Ligt eraan wat voor vakantie je zoekt?
Huisje/tent en camping/vakantiepark/afgezonderd?

Liefst een vakantiepark, of een huisje, camping maakt me ook niet zoveel uit als het maar echt een leuke camping is en niet zo’n zuip je lam.

als ik jou was zal ik eerst even uitzoeken naar welke provincie jullie willen en hoe jullie er heen gaan? met de auto, trein? wanneer jullie met het openbaar vervoer willen dan moeten jullie iets uitzoeken wat makkelijk te bereiken is natuurlijk. is hij al iets ouder en heeft hij een rijbewijs? dan is het natuurlijk makkelijk dat jullie met de auto gaan. en dan heb je gelijk vervoer als jullie daar zijn en je wilt ergens heen. hebben jullie niet die mogelijkheid? dan moeten jullie daar ook even over nadenken hoe jullie dat dan gaan oplossen.
oke zo, stap 2. de lokatie en het vervoer is geregeld. nu gaan jullie op zoek naar leuke campings/parken enz. die in de buurt zijn. 300 euro is best wel veel. daar kan je vast wel een tentje of een caravan van huren. hou je ook rekening met de kosten die erbij komen zoals eten, uitstapjes enz.?
ik vind persoonlijk drente en limburg een hele leuke provincie om op vakantie te gaan. in drente heb je natuurlijk de hunnebedden en in limburg het 3 landenpunt.

300 euro per persoon, of samen 300 euro?

300 per persoon.

ga naar 1 van die eilandjes als terschelling ofzo, schijnt best leuk te zijn :grinning:

Bij Slagharen XD
Dan kun je voor 200-300 euro een week ofzo een huisje en elke dag gratis het park op.

300 euro valt echt wel te doen
wat wel leuk is is texel of terschelling
of zandvoort dan kan je naar het strand en ook dagje amsterdam bijvoorbeeld

Maar ik zou graag het liefst een klein huisje ofzo willen iig iets met een keukentje of onbeperkt eten en het liefst bij het strand, en dan het liefst ook 2 weken, maar ik denk niet dat alles mogelijk is.

In Drenthe heb je een heel leuke camping! De zandpol. En er zit van alles omheen wat je kan doen. Je kan ook makkelijk naar andere plaatjes fietsen en op donderdagavond is er 10 km verderop fietsen een hele leuke markt. Erg leuk. En zeker niet duur! Wij gingen altijd met 5 mensen, voor 3 weken, 500 euro ofzo. :grinning:

denk dat je er beter 1 van kan maken
ik weet dat er in zandvoort zo een vakantiepark achtig iets is weet alleen de naam niet het staat op hetzelfde “terrein” als het zwembad, moet je ff googlen
denk dat onbeperkt eten niet haalbaar is want in nederland zie je niet vaak all inclusief arrangementen en daar betaal je ook wel wat voor
gewoon 40 euro per dag aan eten rekenen?

Nou wij beschikken over een scooter, en ik beschik denk wel over ouders die onze spullen naar ons vakantiehuisje zouden willen brengen

vakantieveilingen.nl

Daar vind ik niks leuks.

• Ik ga altijd naar een camping in Odoorn (Drenthe). Het is daar een mooie omgeving.
  • In Valkenburg in Limburg is het ook erg leuk.

Verder kan je dit denk ik ook wel op google vinden.