Goedkope treinkaartjes gezocht!

Hey meissiess!

Volgende week is het vakantie en we wilden met een kennis een dagje gaan shoppen. Alleen nu zijn er nergens goedkope treinkaartjes te vinden ( best raar eigenlijk maargoed) en nu vroeg ik me af of jullie nog een treinkaartje hadden ( van die 16 euro treinkaartjes : ) ) die toch niet meer gebruikt zullen worden of bijna verlopen zijn!

Het gaat om 2 treinkaartjes maar bij 1 ben ik ook al blij!
Dus heeft iemand nog treinkaartjes die toch niet meer gebruikt zullen worden of bijna verlopen zijn?

En ik weet dat ze bij de kruidvat nu zijn, alleen die zijn alleen voor in het weekend en we kunnen alleen door de week : )
En je krijgt het geld natuurlijk gewoon overgeschreven!

Veel Liefs!

Bij de kruidvat hebben ze nu een actie met treinkaartjes voor 12 euro (:

Ze zijn nu nog bij Kruidvat te koop voor 12,99 …

^ oja dat was ik nog vergeten te vermelden! die mensen waarmee me gaan kunnen niet in het weekend en die kaartjes zijn voor in het weekend : )

Hebben jullie geen CJP pas? Daar kan je ook goedkope treinkaartjes mee kopen voor 15 euro dacht ik?

^ oh echt? waar dan ?

Hé, dit moest ik ook weten! Maar even in de gaten houden :grinning:.

http://www.cjp.nl/img/text/overzicht_title/500/DAAR+IS+IE+WEER%3A+CJP+STADSRETOUR!.gif

Via internet kun je ze met je CJP pas kopen, maar alleen naar Rotterdam, Amsterdam, Maastricht of Groningen. Je mag er dan wel in een tussenstation uit trouwens :’) En ze zijn maar 12 euro! En door de weeks mag je vanaf 9 uur, maar ik neem aan dat je niet van plan was om al rond 7 uur 's ochtends te gaan?

^ haha eigenlijk wel! ik woon namelijk in enschede en we wilden naar amsterdam gaan, maar geld dit dus alleen maar voor mij? degene met een cjp pas of kan mijn moeder er ook een 12 euro kaartje door rkijgen?

Geld alleen voor iemand met een CJP pas.

Nee, je moet wel allemaal een eigen CJP pas hebben. Ik denk niet dat je moeder er nog een kan kopen, maar CJP passen zijn te koop voor 15,- geloof ik. Maar dat scheelt dan denk ik niet zo enorm veel met een normaal treinkaartje kopen.
En als je al wel vroeg weg wilt raad ik aan om toch een normale te kopen, omdat er duidelijk opstaat dat je pas vanaf 9 uur mag en je daar wel problemen mee kunt krijgen als je gecontroleerd wordt. Ik betwijfel wel of dat veel gebeurd om 7/8 uur 's ochtends, maar toch.

nou dan heb ik nog maar 2 goedkope treinkaartjes nodig haha! aangezien m’n moeder en de mama van m’n vriendin dan geen cjp pas hebben

iemand nog 2 treinkaartjes die weg mogen ?: )

op www.ns.nl zijn heel soms ook acties! maar geen idee of ze er nu ook zijn.

^ ik ben een beetje aan het kijken alleen als ik in vul bij : wat wil je doen? geeft hij niks aan. mmm nog keer proberen dan maar…

nog steeds niemand die nog toevallig 1 of 2 kaartjes heeft?

marktplaats

je moet die van de blokker hebben denk ik. die zijn wel door de week geldig.