goedkope topjes, t-shirts, vestjes, jurkje en schoenen

Ik ben eens begonnen met mijn kast op te ruimen omdat mijn moeder vindt dat ik te veel kleren heb, en de kleren eigenlijk te goed zijn om weg te gooien en niemand van mijn vriendinnen dezelfde stijl heeft, zet ik ze hier te koop.
ik ruil- enkel tegen sweaters maat L en schoenen maat 38-39
verzendkosten zijn -natuurlijk- voor de koper.

zwart, maat M, kostte 25 euro, vraag er 3 euro voor
jasje van ONLY, maar 1 keer gedragen, maar is niet echt mijn stijl

bodywarmer langs 2 kanten te dragen, een paar keer gedragen, maar is eigenlijk iets te krap.
Maat M, 2.5 euro

leuk topje, maar niet echt mijn stijl. maat s/m 1.5 euro

leuk geruit blousje van de H&M, heb hem maar 1 keer aangehad, is eigenlijk al te klein
maat s/m 2 euro

trui met vleermuis mouwen, redelijk vaak gedragen. kostte 70 euro
maat m/l, 5 euro

leuk blousje van Jack wolfskin. heb het maar een paar keer gedragen, want ik vind roze wat te opzichtig. maat s 3 euro

groen t-shirt van cars, lijkt alsof de letters er wat af gaan, maar dat hoort zo. maar 1 keer aangehad, had deze ook in maat s en die paste beter. hij heeft een te lage hals voor mij en hij is dus ook iets te groot.
maat m( eerder L ), 2 euro

mini rokje van de H&M, nooit aangehad, was een vreselijke miskoop. Is veel te kort naar mijn zin.
maat s, 1 euro

zwarte mini top, de bandje die je ziet is van de achterkant, 1 keer aangehad, dacht dat het langer was maar is eigenlijk veel te kort.
maat m, 2 euro

super mooi zalmroze jurkje, heb het 1 keer aangehad op een trouw, maar is te mooi om naar overal aan te trekken en toen ik het nog eens aan wou trekken was het opeens te klein. kostte 120 euro
maat m, 10 euro

rok maat 36, heb het gekregen, maar vindt het echt niet mooi
1 euro

leuk, kort lichtroze shortje. werd er helemaal verliefd op in de winkel, maar was niet meer in mijn maat dus heb ik gewoon een maat te klein gekocht. paar keer gedragen
maat m, 1.5 euro

trui maat M, vaak gedragen
1.5 euro

gekocht, maar nooit gedragen
maat M, 1.5 euro

roze sjaaltje met glitters, af en toe gedragen
1 euro

fel groene sjaal
gekocht voor de begrafenis van een vriendin, maar te veel herinneringen om nog te dragen.
1 euro

leuke sleehakken, 1 keer aangehad, maar heb maat 38 dus ze zijn veel te groot
maat 40, 5 euro

leuke hakken met strik van voor, maar ze zijn iets te groot voor me.kostten 23 euro
maat 38 (zou eerder zeggen maat 39) 3.5 euro

zwarte mini top, de bandje die je ziet is van de achterkant, 1 keer aangehad, dacht dat het langer was maar is eigenlijk veel te kort. maat m, 2 euro
Past die ook als een s / xs ?
chanel gekocht, maar nooit gedragen maat M, 1.5 euro
en past deze ook als een s / xs ?

note me xx

leuk, kort lichtroze shortje.’
Wat wil je hiervoor inclusief? Note me!