Goedkope Spiegelreflexcamera

Hee,
Ik wil graag een nieuwe camera.
Het liefst een rond de 200 euro.
Ik weet dat je geen spiegelreflexcamera kunt kopen voor 200 euro,
maar wel bijvoorbeeld een bridge camera, of een superzoom camera ofzoiets dergelijks. Bij die kun je namelijk ook de lens verwisselen.
Ik zou niet weten waar je die kan kopen, of welke ik kan kopen.
Als je toch een spiegelreflexcamera weet rond de 200 euro laat het me weten.
Het maakt mij niet uit of hij vorig jaar was uitgekomen of dit jaar.
Als iemand iets weet, laat het met weten!
Alvast bedankt!
Groetjes

Bij een bridge/superzoom kun je de lens NIET verwisselen.

Oh sorry! Foutje… Ik bedoel dat eigenlijk dat die ongeveer net zo ver kan inzoomen als een lens van een spiegelreflexcamera… dat is toch? Of heb ik het alweer fout, sorry!

Misschien moet je even meer informatie opzoeken over de camera’s voor je zoiets gaat kopen. De lens bepaald hoe ver je kan zoomen, dat heeft niks te maken met spiegelreflex of compact. Tegenwoordig kun je bij nieuwe camera’s ook een andere lens op zetten.

(wat betreft spiegelreflex) Voor een lage prijs zul je voor een 2e hands moeten kijken. Die dingen kosten best wat. En voor een gloednieuwe van dit jaar of vorig jaar, dan mag je wel wat aan dat budget toevoegen.

Maar misschien even info vragen in de winkels, die kunnen je ook goed helpen en ter plekke laten zien wat verschillen zijn.

Als het je niet uitmaakt of hij echt uit de doos nieuw komt, kun je ook eens op marktplaats kijken. Daar vind je veel nauwelijks gebruikte, maar dan wel al voor minder dan de helft van de originele prijs. (:

Inderdaad jullie hebben gelijk… ik zal kijken op marktplaats!
Bedankt voor jullie tips!