Goedkope skeelers/rolschaatsen

Weet iemand waar je niet al te dure skeelers/rolschaatsen kan kopen in maat 42?

Ik heb mijn skeelers vorig jaar bij Bristol gekocht, misschien hebben ze daar dit jaar weer skeelers? Ze waren rond de €30 geloof ik!

Ik heb zelfs skeelers, heb ik gekocht bij de Intersport. Ik gebruik ze al 4 jaar en ik gebruik ze ontzettend veel! Zijn echt heel erg fijn en ze zitten zooooo lekker! Heb er nooit blaren van gehad, je kan er best hard mee, ze rollen heel fijn, ze maken geen herrie, ze zitten perfect etc.

Al kostte ze me wel 160 euro. Dat is dan weer wel duur, maar dan heb je weer wat! Mijn tip is dus, als je echt wil skeeleren, lange route´s enzo, dan moet je dat niet doen met skeelers van 30 euro.

Marktplaats! Er staan er echt genoeg van mensen die ze hebben gekocht maar het toch niet doen. Ik heb voor 40 euro skeelers gevonden, waar mevrouw welgeteld 10 meter op had geskated (ze waren ook echt nog helemaal gaaf, ook de wielen enzo), terwijl ze in de winkel nog 120 euro kosten!

Tip: ga wel langs om ze te passen. Je kan soms nog wel eens een maat groter nodig hebben bij verschillende merken.

^Inderdaad Marktplaats!
Ik heb ze gekocht bij een vrouw die nieuwe skeelers verkoopt, 20,-. Ze had er nog veel meer vertelde ze.
Ik kan je de link wel ff sturen als je wilt?

Vanaf vrijdag 18 april, bij de aldi voor 35 euro :slightly_smiling_face: ze staan wel op de website

Die had ik ook gezien, maar de vrouwen skates waren maar tot en met maat 41. Voor de mannen was de grootste maat wel 42 geloof ik.

Scapino heeft ze ook!

Ben het met koekjes eens. Ik werk zelf in een sportwinkel waar wij ook verschillende skates verkopen en bij ons wordt ook altijd aangeraden eerst naar de kwaliteit te kijken en dan pas naar de prijs. Duur betekent niet altijd goed, maar het gaat hier wel om je voeten.