goedkope skateboards.

heee.
ik heb vroeger een tijdje geskateboard met die van me vriendin,
en ik wil er nu eigenlijk weer aan beginnen.
maar doordat ik eig blut ben, en me vader een beetje tegen het skateboard idee is, wil ik graag een goedkope.
hebben jullie een adresje?

• het liefst niet tweedehands, want me pa wil er niks mee te maken hebben haha -

xxxxxxxx

up.

Gewoon intertoys ofzo, nee vast niet. Geen idee.

ohkee, hahaha. xd

hahah ik zag dit topic ging googlen, kom ik daar dit topic tegen

waardeloze reactie beschouw het als een up, wil het eigg ook wel weten want ik vind skateboarden leuk x’d

maar ik denk idd toys’r us, intertoys dat soort dingen?

intertoys 25 euro vind ik, maar die zijn uitverkocht in de website, mss wel nog in de winkels?

Oew wil ik ook wel is weten ^^

Misschien zou je toch voor een tweedehandse skateboard moeten gaan, als je er niet teveel aan wilt uitgeven…

Beschouw dit maar als een up, aangezien ik geen winkel ofzo ken :slightly_smiling_face:

hahaha, dankje!
ja intertoys had ik gekeken, had er eentje gezien van 30 eurii - eigenlijk ook nog boven m’n budget - maar die was ook uitverkocht.
bart smit heeft ook niks. :frowning_face:

http://www.lobbes.nl/products/detail/2599211
ik heb deze gevonden.
15 euro.
maar ik denk dat ik dan toch echt wel me pa moet overhalen hihi.

weet iemand ook toevallig of je van zo’n skateboard de onderkant kan bespuiten, of kan dat niet omdat het zegmaar van glad spul is gemaakt? xd

Ik had mijn skateboard bij perrysport gehaald van het merk Roces.
Die was toen i/d sale voor ¤25. Ik zou trouwens geen board halen bij de Bart Smit o.i.d. want die wieltjes zijn echt héél slecht. Dan kan je beter via marktplaats een board kopen.

En over dat spuiten… dat kan :slightly_smiling_face: heb ik zelf ook gedaan.
Dan moet je die wieltjes & trucks en alles eraf halen > board schuren > primer aanbrengen > gewenste print erop spuiten/verven > laklaag aanbrengen. Et VOILÁ!

je kunt echt geen goedkoop skateboard hebben van goede kwaliteit. echt niet.

Print rip je toch als je serieus aan de slag gaat.

ik hoef geen goede kwaliteit te hebben, aangezien ik toch pas net begin. als ik na een jaartje nog skate dan zie ik nog wel verder. xd
maar ik ga even bij perry kijken dan!

Ik heb bij Perry sport er 1 gehaald…
Ik kan even niet op t merk komen maar was wel een serieus skateboard merk iig, voor 20 euro dacht ik.

Candykidnap, er bestaat zoiets als uitverkoop.

Ik heb er een van intertoys ofzo. Ongeveer 10 euro en na 6 jaar doet dat ding het nog steeds prima, hehehe. :’)
Bij dat soort zaken hebben ze er sowieso wel.

x

je kan beter meteen een betere startersset kopen in een skateshop. Dan ben je iets minder dan 100 euro kwijt. Die hebben tenminste een normaal gevormd board en neit zo’n rechte plank. en normale wieltjes, trucks die je fatsoenlijk af kan stellen en kogellagers die werken. Dan “leer” je het meteen ook sneller en is het leuker en de kans dat je het over een jaar nog steeds doet groter.

Ik heb nog wel een complete van World Industries waar ik niks meer mee doe.
Goed beginners board.