goedkope sieraden

waar komen jullie goedkope sieraden? online of in de winkel dat maakt niet uit.

Six wel heel vaak, eigenlijk. Ik draag vaak alleen oorbellen.

Kruidvat

op ebay kan je ook vaak leuke dingen scoren voor onder 5 euro incl.
maar dan moet je er wel rekening mee houden dat het soms anders uitvalt of de kwaliteit beetje crap is. zul je bv met een ketting die je open en dicht kan maken (en dan foto er in kan stoppen, je zal wel weten welke k bedoel) dat open en dicht maak ‘‘scharniertje’’ is vaak super dun en kan er vaak uitvallen. hou daar dus rekening mee daar dat heb je ook wel eens met kettingen van de H&M. daar zou je ook nog kunne kijken trouwens! (sorry voor lange reactie haha)

in mijn topic, ghehe.

One word: EBAY

Primark

dank jullie wel voor alle tips.
weten jullie misschien nog meer online sieraden sites voor onder de 7 euro het meeste?

serieus de collectie van de wibra is mooi,normaal kom er nooit

Op de markt!

Ehm, bij de Zeeman kun je sieraden kopen onder de 1euro. Sommige dingen zien er goedkoop en nep uit, maar er kunnen ook echt wel leuke dingen tussenzitten, misschien bij de Wibra ook. Of anders op de markt. Ik koop m’n sieraden altijd als het ergens aanbieding is haha.

kijkshop heeft echt al eeuwen 70% korting op sieraden haha

miss moet je daar ff kijken.
of primark

Op de markt kan je echt leuke sieraden (oorbellen) vinden en in de kruidvat ook (:

six - claire’s - kruidvat - hema.

By action liggen oorbellen met veren, oorknopjes,…
Maar ik heb er nog nooit gekocht uit de action.

By zeeman hebben ze soms wel mooie oorbellen, ik heb er onlangs zelf een paar gekocht en ze zagen er absoluut niet goedkoop uit. (maar dat waren ze wel ^^)

Ik wil binnekort ook gaan Ebayen, zie er vaak leuke dingen maar íets schrikt me af, haha

Ik haal ze eigenlijk overal, Six, accesoires, new look, primark, eigenlijk overal waar ik wat tegenkom (:

Of ik maak ze zelf (armbandjes)

alleen op ebay

Ik heb in Amersfoort een winkeltje waar werkelijk alle sieraden maar 1 euro zijn.
Action ga ik ook vaak scheumen

Ik volg sinds kort een nederlands Ebay blogje! Super handig want ik snap soms de balle niet van ebay haha! :upside_down_face:

http://ebayblush.blogspot.nl/

Ik koop vaak sieraden bij trends4sure leuke sieraden en gratis bezorgd

Dit kan in het ik zoek-topic bij verkoop