Goedkope reis van Gatwick Airway naar London Victoria...

Hoi meiden!
In november ga ik met een vriendin samen naar Londen. Wij hebben een hotel geboekt dat vlakbij het vliegveld zit, maar nu zitten wij met het volgende; we gaan vier dagen weg en de treinreis van Gatwick Airway naar Londen Victoria is minimaal 23 euro per dag met de trein.
Nu vroeg ik mij dus af of er hier meiden zijn die er verstand van hebben en misschien weten hoe wij met het openbaar vervoer goedkoper kunnen reizen…

Ik hoor jullie opties graag! xx

Ik vloog een paar jaar terug op Londen Gatwick met Easyjet. Ik heb toen aan boord van het vliegtuig een redelijk goedkoop retour met de trein kunnen kopen. De terugweg moest je geloof ik binnen een week na de heenweg doen.
Sorry heb geen idee of het uberhaupt nog kan en wat het kostte, maar dat was toen wel het goedkoopste!

Voor 5 pond kan je een oyster card kopen waar je geld op kan zetten zo reis je goedkoper dan als je los kaartjes voor alles koopt.

Ik ben het ff aan het onderzoeken, heel erg bedankt voor je reactie!

Kun je het hotel niet annuleren? Vind het niet zo slim dan je dat vlakbij het vliegveld hebt gedaan, want veel goedkoper kan het niet. Er is namelijk geen tubestation in de buurt van gatwick.

Ik vlieg vaak op stansted, dan neem ik de bus van terravision.
Heb even voor je gekeken, zie dat de bus vanaf gatwick een stuk duurder is dan stanstd (£17,75 ipv £6). Dus als je dat dagelijks doet is het niet veel goedkoper.
Kun je niet beter een hotel in het centrum nemen? Dan heb je die kosten maar 1 keer, en kun je in het centrum met de metro. Dagkaart voor de metro kost £8,90 dus dat is goed te doen.

Ja ik denk dat we dat maar wel moeten doen… Want inderdaad, die oyster card kunnen we al niet eens gebruiken…

Volgens mij kun je de oyster card wel gebruiken (al weet ik het niet zeker, ga zelf nooit met de trein of de overground) maar het is gewoon best wel duur om dat elke dag te doen.

Ja precies, we zitten er inderdaad aan te denken om het hotel te annuleren en dan een ander hotel te zoeken want dit is echt niet te doen…

Nee ze heeft het uitgezocht en we worden weer verwezen naar de trein die dus zo duur is.

Ik ben toevallig vorige week naar londen geweest. Als je een hotel in het centrum zoekt, ik zat in de marble arch inn. Is heel erg basic, maar je hebt een bed, toilet en douche. En je zit op 3 minuten lopen van oxford street.
Vorig jaar had ik een iets luxer hotel, st giles.
Beide zitten in he centrum (ene bij metrohalte marble arch, andere bij tottenham court road, beide central line.

Denk dat zoiets veel handiger is, scheelt je een hoop transportkosten