Goedkope parfum die ook nog eens lekker ruikt.

Hee,
Kennen jullie misschien een goedkoop parfum die lekker ruikt? van de 0 tot 10 euro?

xxxx.

Sommige van de Action zijn wel lekker.

Heb jij dr een die jij lekker vind?

Ik zoek topic: http://forum.girlscene.nl…ic_3/list_messages/193959
Action topic: http://forum.girlscene.nl…rs_2/list_messages/196247

Succes met zoeken :’)

Ty.

ik vond die van sex and the city niet slecht, ik had hem in de action gezien. maar heel geweldig was ie nou ook weer niet.

Eentje van Etos, Showgirl heet het volgens mij, kost 7 euro dacht ik. Ruikt echt lekker :stuck_out_tongue:

van der bild

Bij mij zijn dat soort luchtjes na 1 uur al niet meer te ruiken :’)

playboy play it lovely!

Ik had ooit eentje van Esprit… Erg lekker, en volgens mij niet zo duur!

Sexplosion van de Action, ¤1.60 maar en ruikt best lekker! Hij vervliegt wel snel maar voor die 1.60 kan je hem best iets vaker opdoen.

Stripes and squeres action 1.60 ze hebbem nog meer lekkere
Anders al die luchtjes bij douglas en kruidvat van ong 15 euro

Zo’n mini flesje nina ricci heb je voor 15 euro, die is echt lekker.

Bruno banani

Ik kan echt niet bevatten dat iedereen die zo lekker vind, ik vind hem echt walgelijk.

Ik hou van snoopy parfums! Ze ruiken heerlijk, blijft lang zitten en is super goedkoop! Ik heb snoopy you rock. 7 euro ofzo

Ik vind al die goedkope luchtjes niks ookal had ik ooit een bodysplash die wel goed rook

Avril Lavigne black star<3
Alleen die is 15 euro xd
De kleine dan

Ik weet niet wat jou mening is over “na-maak geurtjes” maar ik heb jaartje geleden 2 geurtjes gekocht bij een drogist, het heet Kalisvaart ofzo, en die geurtjes heten Blue Up - the one (Ruikt naar D&G The One alleen naar mijn mening lekkerder) en die andere heet Be Delicate (In appel vorm, ruikt naar DKNY die appel parfum), en nog eentje heb ik gekocht bij de Kruidvat, die heet Lady Bird van VOGUE (Een penvormig geurtje) heel makkelijk mee te nemen en hij ruikt lekker fris!

Ze zijn allemaal onder de 10 euro en die Blue Up en Delicate zijn 7 euro of 8 euro.