goedkope oortjes kopen

Heyy!!

Ik koop wel eens oordopjes maar die gaan dan binnen 2 maanden stuk, vaak aan de linker kant :flushed:
De vorige keer had ik ze bij blokker, die gingen stuk omdat ik denk ik hem steeds in de knoop kreeg :cold_sweat:
Waar kan ik goedkope oordopjes kopen maar wel met goede kwaliteit??

Alvast thanxxx!!! Xxoxo :hugs:

Ik vind de oortjes van de HEMA voor €8,50 ontzettend fijn.

Ik heb altijd de oortjes van Philips bij de dixons weg, maar soms zijn ze ook goedkoper bij de blokker. €11,-

Ik haat oordopjes als ik eerlijk ben. Had ze laatst gekocht in de Big Bazaar Hoofddorp voor 1 euro ofzo maar na 2 weken waren ze al kapot, ze waren wel cute tho. Ik heb nog een goede koptelefoon van 5 euro bij de blokker maar kijk inderdaad bij Hema

ik heb altijd apple oortjes gehad, niet goedkoop nee, maar ze gingen maar niet kapot… andere oortjes van de hema of action gaan bij mij wel snel kapot. als je het niet erg vind om eens per maand nieuwe oortjes te kopen moet je gewoon goedkope halen bij de action voor een euro ofso. en anders toch wel voor een iets duurdere kiezen die langer mee gaat

Bij de action! Ik gebruikte voordat ik die van de action gebruikte altijd de samsung oortjes alleen die ging telkens rond de 4-6 maanden kapot en vond het wel duur om telkens 15/19 euro uitgeven aan oortjes dus stapte ik over naar die van de action.

Wel was ik bang dat het een miskoopje was maar tot mijn verbazing is die van de action best goed! Je hoort geen holle geluiden maar de bass is wel goed. Die ik heb (en nu gebruik) is volgensmij 5 euro en is van het merk Soundlogic. Is in donkerroze of met rode(draad)/zwart(oortje). ik ben redelijk zuinig met deze oortjes en gaat ook rond 6-8 maanden mee

Mag in het Ik zoek topic bij Verkoop!