Goedkope nike airmax & free run, betrouwbaar? www.flowerportlogistics.nl

Hey meiden,

Ik was wat aan het rond kijken op internet omdat ik graag nike free run wil bestellen en wilde zien of ik ze ook goedkoper kan krijgen. Nu heb ik een site gevonden: http://www.flowerportlogistics.nl/ en daar zijn bijna alle modellen airmax en free run dus gewoon veel goedkoper dan in de winkel. Je kunt free run gewoon voor 59,99 bestellen terwijl ze meestal in de winkel rond de 100 euro zijn. De site ziet er opzich best professioneel uit, alleen is er veel Nederlands & Duits door elkaar maar dat kan ook zijn omdat het wereldwijd is.

Heeft iemand van jullie ervaring met deze site? Ik weet niet of ik het kan vertrouwen, ik kan er ook weinig over vinden op internet. Je kunt ook alleen maar met creditcard betalen. Wat denken jullie ervan? Het zou echt super zijn als deze site betrouwbaar is! maar ik heb zo m’n twijfels.

Nee, die site (Flowerportlogistics) is niet betrouwbaar!

Hoe weet je dat zeker? & bedankt!

Er staan trouwens wel onderin van die plaatjes, bijv DHL, mcafee secure en nog van die keurmerken, maar weet niet of dat echt is?

Hmm lijkt me niet heel betrouwbaar. Ik had ooit ergens een website waar je wel veel goede namaak van allerlei producten kon kopen en die is volgens mij wel betrouwbaar. Ik zal zo even kijken (:

Edit: Heb het alweer gevonden haha, hopelijk heb je hier wel aan. www.nr1store.com :flushed:

Die site doet het niet bij mij, maar alsnog bedankt! (:

Hier is een algemeen topic voor!