Hooii,
Weet iemand waar ik goedkope nepnagels kan kopen?
Het liefst wel zo’n french manicure model;)
Of heeft iemand ervaring met nepnagels van ebay?
X.
Hooii,
Weet iemand waar ik goedkope nepnagels kan kopen?
Het liefst wel zo’n french manicure model;)
Of heeft iemand ervaring met nepnagels van ebay?
X.
Kruidvat?
Action?
Maar Ebay zal het goedkoopste zijn.
Bij de action zijn ze heel goedkoop en die zijn ook best fijn!
Zijn die ook french manicure? of zijn die allemaal rare printjes/helemaal doorzichtig?
haha;)
Primark ; french manicure voor ¤1,50
ooh, die zijn wel echt super! maar die verkopen ze volgens mij niet in de online shop ofwel? want anders moet ik even naar hoofddorp hahah;)
Ik koop ze meestal van de etos of kruidvat.
Ah ik vind die van de Hema heeeeel chill. Blijft lang zitten (:
hema 5 euro, perfect.
Hema of Catrice/Essence, Etos eigen merk of Kruidvat. Nou moet ik zeggen dat deze er wel erg snel af vallen, erg onnatuurlijk lijken en je nagels super naar beschadigen. Ik denk dat je ik dan toch liever voor Acryl/Solar nagels zou gaan, 1 x 25,- neer tik en dat ze dan standaard 2 mnd blijven zitten. Ipv ze er steeds op elk moment overal eraf vallen en je vervolgens moet gaan knoeien met superlijm. Just an advice
hema inderdaad, en anders action voor 50 cent ofzo. Voor die prijs blijven ze ook best lang zitten, bij mij in ieder geval.
Jaa, zit ik ook over na te denken! Maar volgens mij kom je met acrylnagels wel op ongeveer 40 euro uit!
action
ik had eerst ook altijd van die opplak dingen en als ik dan me broek dichtdeed vlogen ze eraf haha , je kan beter acryl nagels nemen je hebt ze al voor zo’n 20 euro !!!
even off topic,
heeft primark online shop
Weet ik niet precies. Zo ook best kunnen zijn dat ze daar alleen met printjes hebben!
Jaa! Maar alleen kleren en meubels,( en kussens enzo) heen beauty jammer genoeg!
Hmm ik ga toch maar acrylnagels laten zetten dan denk ik…
ooh beter? zou je die eventjes kunnen noten?
Ontopic,
je hebt nepnagels bij de zeeman etc miss dat je daar kan kijken die zijn volgends mij een euro?