Goedkope maskers? (A)

Heey! :slightly_smiling_face:
Weet iemand waar je maskers kan kopen die echt supergoedkoop zijn? (A)
Ik was laatst bij de tuinen en daar had je een actie van alle maskers voor 1 euro en daar heb ik toen van gekocht maar die zijn alweer op ^^ En ik heb er ook wel 1.70 voor over (wat ze dus normaal kosten) Maar heeft iemand hele goedkope maskers?
Ik heb vanmiddag een masker in een tube gekocht van de etos maar ik weet niet hoelang ik daarmee kan doen ^^ er zit 100 milliliter in :wink:

Edit; ik klink wel erg zuinig x’D Maar ik verveel me en als je maskers kan krijgen voor 1 euro p.s. dan kun je er toch weer meer krijgen

http://www.girlscene.nl/p…ion=search&subject=masker

Deze kan je zelf maken:)

Heb ik al gedaan maar dat word bij mij altijd zó dun dat het gewoon als water van myn gezicht ‘stroomt’ :stuck_out_tongue:

ik koop altijd van die maskers bij kruidvat voor 1 applicatie die zijn erg goed en kosten iets van 1.50 euro denk ik. kheb ook tubes van yves rocher maar kweet niet meer hoe duur die waren want kheb ze al een tijdje maar ze verkopen ze nog steeds. je hebt hem in 3 kleuren:

groen om te kalmeren (met mint denk ik)
oranje voor perzikhuid (met… perzik!)
gele voor zuiverende werking (met ananas)

kheb ze alle 3 (was een actie toen :grinning:) je hebt er nu ook een paar nieuwe maar die heb ik nog niet getest. het tubetje is helemaal niet duur maar ook niet supergroot maar je doet er wel effe mee en bij mij werkt het goed. inwerktijd is 3 minuten.

trouwens bedankt voor het upje :wink:

Haha alsjeblieft :wink: En dankjewel voor je tip :slightly_smiling_face: Moet binnenkort maar weer eens naar de yves rocher

bij de schlecker!! een zakje vaar voor 2 keer in zit (ook nog van elkaar gescheiden!) voor 49 cent!!! en ze zijn best wel fijn! 5 soorten hebben ze geloof ik! die koop ik meestal (a)

ooh ja ik heb ook die perzik van yves rocher, ruikt lekker maar verder doet ie niet zo veel vind ik!

kmoet zeggen dat die van het kruidvat beter werken (die zijn echt super) maarja die zijn wel duurder en je hebt maar 1 applicatie… die van schlecker heb ik nog niet getest maar mss dat ik het wel doe :grinning: en van yves rocher vind ik zelf die met ananas de beste maar ze doen inderdaad minder dan die van bv kruidvat 1 aplicatie.

waar zit de schlecker? (A)
Dan ga ik daar ook een keer kijken! =D

ik had laatst 5 hello kitty maskers voor 1 euro bij de v&d :angel:
maar ik weet niet of ze die overal hebben, want bij ons hebben ze een soort bijenkorf-outlet in de v&d met allemaal dure dingen van de bijenkorf die nu haast niets kosten *ik denk alleen niet dat ze de maskers nog hebben helaas* :angel:

ik koop meestal een tube,
en die gebruik ik dan onder de douche
even insmeren en dan weer afspoelen heel fijn

Die van Nivea kosten 2,- per stuk(het zijn eigenlijk 2 maskertjes maar zitten aan elkaar vast en in het midden kun je ze door de helft scheuren laat maar zeggen.) Hele fijn maskertjes vind ik zelf. Ik gebruik ook Dr. van der Hoog maskertjes. Die werken heel goed en ik gebruik ze ook gewoon 2x. Want dat is een soort poeder XD waar je zelf kokend water in moet doen en dat je dan zelf zo’n maskertje maakt. Maar als je alles erin stopt houd je echt heelveel over en dat is allemaal verspilling. Dus ik gebruik gewoon de helft voor de eene keer en de andere keer weer andere helft. Vóila. =D

Kruidvat, weet niet hoe ze heten maar bij ons kan je ze daar voor 1 euro halen. Hele fijne maskertjes zijn dat.

Bij de etos zijn ze 3 halen 2 betalen
je kan zelf kiezen wat… haar-voeten-gezicht e.t.c

etos tubes, of gewoon met son mens o pde voorkant die altijd klimmop bladeren op der ogen heeft x]

bij de kruidvat heb je helemaal onderin bij de gezichtsverzorging ook maskertjes liggen en er zijn er ook en dan heb je er twee (in een verpakking) voor 75 cent!!!

ik vind die van dr. van der hoog altijd t beste. echt mn huid is zó zacht daarna :grinning:

maar die zijn 1,50 ofzo. :stuck_out_tongue:

jaaaaaaaaaaaa, die heb ik dus ook :stuck_out_tongue:. das dus eigenlijk 75 cent per masker kun je zegen ( hou ook altijd heel veel over)

:grinning:

Die haal ik ook alijd…die zijn wel lekker en kosten maar ¤0,99 cent.

Ook maar een x bij de kruidvat en de v&d kijken dus ^^
Ik heb al een tube van de etos en ik ben bij de schlecker geweest en daar heb ik er 5 gekocht voor 2.50 euro en dat zijn er dus ook 2 dus ik kan wel weer een heele poos vooruit (A)