goedkope mascara&foundation.

Ik wil 'ns een keer goedkope foundation en mascara kopen omdat het bij mij toch altijd snel opgaat. Ik zoek een foundation die goed dekt en een mascara waarmee je best dikke wimpers van krijgt.
alvasst bedankt x

Action?

ik denk dat het handiger is als je wat duurdere koopt… die dekt vaak veel beter… dan heb je ook minder nodig en kan je er langer mee doen… Dat is bij mij wel het geval

haha da’s weer beetje té goedkoop snapje

De mascara van de action is echt niet slecht! ik was er zelf ook heel erg verbaast over. En etos eigen merk foundation is de beste goedkoopste die ik heb.

Whahhaa, als is het zo. Ik zou nooit mascara van de action kopen. De action is niet echt een Cosmetica Shop om het zo te zeggen. Je koopt toch ook geen mascara van de Aldi…?

But by the way. Ik vind bij de kruidvat, en dan het Essence schap dat ze hele goede mascara hebben. Zelf vind ik mult action effect. Het beste. Het is een roze met zwarte fles en er staat een sicker op met: Our Best Seller.

P.s. Hij koste 2.50

"x

dankjewel! x

Ik vind dat echt de slechtste mascara die ik ooit heb gehad ;p

Catrice!

Had je het serieus gekocht dan? :grinning:

als ze het een slechte mascara vind, lijkt het me logisch dat ze hem heeft gekocht ja …

Lijkt me vrij logisch na mijn reactie ja. Je vraagt het alsof je het een heel raar idee vind? ;p

Okeej, sorry hoor. 'T kon ook zijn dat ze het had gekregen of geleend ofzo.

Action is echt niet zo’n slechte winkel hoor! Het is juist allemaal lekker geodkoop en vaak ook goed!
Maar even ot: Die van Essence heb ik ook gehad, is best goed!

Er is niks mis met die mascara van de action hoor. Ik heb 'm ook, die zilvere waterproof =D
en de foundation van action is ook oké.

Catrice mascara, lashes to kill ultra black is wel fijn.

Hmm ja, smaken verschillen natuurlijk.
Maar misschien is 't wel goed. Ik heb t nooit geprobeerd dus.

Er is niets mis met de action.
Ze kopen hun shampoo’s bijvoorbeeld gewoon op. Daarom staat er vaak ook een franse beschrijving bij etc. Bij de mascara’s is dat volgens mij niet zo. Maar alsnog: als het zo goedkoop is, waarom zou je het dan niet even uitproberen?

OT: Ik gebruik mascara van maxfactor, maar dat vind je waarschijnlijk te duur. Die van Etos huismerk schijnt goed te zijn.

essence, catrice, miss sporty zijn fijne merken. (: meestal bij de kruidvat ofzo zijn ook van die acties. weetjewel, van die bakken met allemaal kleine dingetjes. vond zo’n knalrode kleur lippestift voor 1 euro. xd maar dat heeft er niet echt mee te maken. verder vind ik het fijnste goedkope mascara merk miss sporty. maar dat hebben ze niet overal. ): die mascara’s doen bij mij echt wat er op staat. bijvoorbeeld voor langere wimpers enzo.