Goedkope make-up sites

Hallo allemaal,
Ik ben erg benieuwd naar of jullie misschien goedkope/betrouwbare (!!!)
make-up site’s kennen?
Ik zelf ken de site www.elf.nl maar daarvan zijn de verzendkosten zo duur!
Ik hoop dat jullie er nog wat weten!
Liefs!

ik bestel wel eens makeup op www.banggood.com
duurt wel 2-3 weken maar is super goedkoop!
betalen kan met paypal

www.yves-rocher.nl - Er zijn verzendkosten, maar de make-up is niet duur :’)
En nu mijn gouden tip xD:
www.aliexpress.com - FANTASTISCHE SITE! Ze hebben er echt alles. De meeste verkopers zijn betrouwbaar, en je kunt de feedbacks lezen als je het toch nog niet zeker weet, haha. Het is supergoedkoop, er is superveel (niet alleen make-up, ook jurkjes, hakken enz.) en gratis verzending :’)

Vergeet alsjeblieft aliexpress. Mijn collega krijgt geen antwoord meer nu haar telefoon er mee gekapt is (die had er een telefoon besteld), ik had er iets besteld. De shop opeens gesloten en mijn geld 2 weken later niet terug, ik gemaild en toen pas is mij verteld dat ik mijn bankgegevens moet geven en dat het mij 20 euro kost om het terug te krijgen. (Dit is waarschijnlijk al wat makkelijker met een creditcard, omdat je dan verzekerd bent als het fout gaat)
Goed het zal vast bij veel mensen goed gaan, maar ik begin er niet meer aan.

Lightinthebox.com! Heb ik zelf ook vaak besteld! Gratis verzending (moet er wel onder staan bij het product) en goeie kwaliteit! Ik ben er blij mee :slightly_smiling_face:

Hoe duur zijn de verzendkosten? Verder weet ik niks dus beschouw maar als upje.

Als die vraag voor mijn posting was, als het goed is boven de 30 euro gratis verzenden. :slightly_smiling_face:

Aaah dank jullie wel meiden!
Er zitten veel sites tussen uit het buitenland,
maar als jullie de bestellingen gekregen hebben
en er verder niets mis is gegaan, vertrouw ik die
sites wel :slightly_smiling_face:!

Ehm nee eigenlijk niet, voor E.L.F. omdat die zo goedkoop is! 14 Lakjes voor maar 14 euro! En tsja als ik dan insla en €7,- verzendkosten ofzo dan vind ik het nog niet zo erg ;p

Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk hoor! Is ook het meest betrouwbare naar mijn idee…

[OT] Ja, het kan inderdaad zijn dat er onbetrouwbare verkopers zijn, dat is wel heel erg balen voor haar en voor jou! En ik snap dat je er niet meer aan begint hierdoor :confused: Wat een klotestreek zeg. Maar ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad…

aliexpress vind ik ook niet betrouwbaar, ik had daar een keer wat besteld en dat kwam toen kapot aan. en toen ik mail had gestuurd of ik een nieuwe mocht gingen ze moeilijk doen. :hammer:

ik ken trouwens nog een betrouwbare site. www.ladysproud.nl
best goedkoop en bij besteding van 15 euro krijg je 10% korting op je hele bestelling :upside_down_face:

themakeupspot.nl. Echt een hele leuke webwinkel!

www.freshmintcosmetics.nl heeft leuke make up, niet te duur (sommige dingen zijn wel wat duurder zoals sleek) ze hebben er ook leuke en bekende nagellak

en echt goedkoop is idd ELF!

fogancosmetics.nl

papapa.nl was mijn eerste webshop waar ik besteld had. Super fijn! Ze is nu bezig met herorganiseren. Even gekeken, ze is weer helemaal up and running, hihi.
Gaat per gewone post-prijzen.

ELF. Tja, ik ben verzot op ELF en dan na 1 bestelling! Wat ik wel doe, is een grote bestelling om mijn verzendkosten eruit te halen. Dus ben alweer een lijstje aan het maken, hahaha! Want het zijn idd dure verzendkosten, maar zeker het geld waard. Ik had (ehhhh) oogschaduw (blijft heel de dag zitten met oog primer van essence!), borsteltjes (blend en smudge, smudge ben ik niet helemaal kapot van, verlies veel haren), liqued lipppenstift (zit ook in mijn volgende bestelling), baked blush (wow!), shimmerpallette (niet helemaal kapot van, creamy en daar ben ik al geen fan van met droge huid) en dan weet ik het echt niet meer, hahaha. Had iets van 30 euro of zo! Maar ja, gemiddeld alles een euro (nog een euro en nog een euro), dus ik had ook een aardige doos.

En als je goedkoop wil en geen verzendkosten: kruitvat: Essence en Catrice.

Mooi voor Minder is opgericht door een vriendin van mij. Zij verkoopt make up. Ik vind het zelf super goedkoop en het is goede kwaliteit omdat het van Rimmel is. Misschien hebben jullie er ook wat aan:

Reclame is niet toegestaan.

:upside_down_face:

elf is echt niet duur hoor. Schrijf je gewoon in op de nieuwsbrief (heb ik ook gdn)
krijg je regelmatig mail dat er een actie is als je een code intypt.
Betaal je maar 1/2 euro verzendkosten als je vanaf 25euro betaalt
of als je verjaart zijn de verzendkosten gratis!
Zelf kocht ik vaak makeup op banggood, tot ik ontdekte dat ebay goedkoper is hihi :flushed:

Boozyshop (www.boozyshop.nl)
Freshmint cosmetics (www.freshmintcosmetics.nl)

hebben redelijk goedkope make up, the makeupspot is ook leuk maar heeft wat duurdere dingen!

Ik ken een website waar ze goedkope, maar wel merk make up verkopen:

Reclame is niet toegestaan.