Goedkope Lingerie

Dag lieve mensjes (:

Aan mijn kledingskast te zien ben ik toe aan een paar nieuwe setjes mooi ondergoed. Simpelweg omdat het meeste niet mooi is of niet past. Nu ben ik eens gaan rond kijken en zijn de meeste setjes toch al snel 40 euro! Nu kan ik dat wel kopen maar dan is gelijk mijn geld voor heel de maand op :") Nu heb ik stiekem bij zelfs de zeeman en wibra gekeken, maar dan heb je alleen maar niet goedzittend en vaak ook lelijk prul.
Dus mijn vraag, weet iemand waar je lekker goedkoop maar mooi ondergoed kan vinden ? (: Alvast bedankt ;d

xx.

Primark is your new best friend!

H&M

H&M!
Zit heerlijk en vaak nog mooi ook.
Of New Yorker. Zijn allebei ongeveer even duur.

Bij de H&M hebben ze wel mooie dingen, netzoals de Takko (alleen die zit meer in het oosten van het land). De Hema heeft wel degelijk spul en zijn vaak leuk, maar vaak hebben ze daar maar een aantal (kleinere) maten. Anders moet je tijdens de uitverkoop de Livera en Hunkemuller afgaan. Bij de V&D eigen merk hebben ze ook vaak leuke dingen.

ik heb egt super schattige setjes bij primark gekocht :grinning:

Primark! En H&M.

Weet iemand ook goedkopere voor grotere cups?

H&M! ik heb altijd H&M, vind dat wel mooi en zit ook goed:)

Dat zou ik ook wel eens willen weten!

Ik vind H&M echt klote zitten x’)

Primark idd, hebben ze ook cup D, en newyorker heeft ook cup D, en vaak toch wel leuke setjes. Soms ook wel een beetje hoerig maar vooruit.

H&M! en, als je goed kijkt, ook bij de hema. Het klinkt misschien stom, maar ik word altijd lekker vrolijk van bloemetjes en stippeltjes en streepjes, dustsja. HEMA! dat is niet zo frutselig maar wel lekker vrolijk. (:

Ja, H&M zit echt rot als je wat grotere cups hebt.

Huismerken kun je vaak welke leuke en goedkope vinden, zoals V&D.
Hema in de actie.
De C&A heeft ook twee bh’s voor de prijs van één, vaak zijn dat dan wat minder luxe dan ze ook verkopen, maar zijn best leuk.
Takko heeft ook leuke.
Primark, natuurlijk.
Terstal/Bentex heeft ook goedkope bh’s (nu in de aanbieding voor 5 euro) en soms zitten daar best leuke tussen.

Ikzelf heb 75E, je kunt dat echt nergens kopen dan bv hunkemoller of nog duurdere zaken. voor een setje bij de hunkemoller ben je dan ook al gauw 35-40 euro kwijt…

houd zeeman in de gaten soms toch wel mooie setjes hoor en heb er 3 van daar die echt super zitten (zelf niet verwacht)

en idd h&m, primark, vd en ze hebben nu bij trek pleister de saphh setjes in de aanbieding : )

Misschien een leuke tip, als je een abonnement op de glamour neemt krijg je daar een hunkemoller bon t.w.v. ¤70 erbij…
Betaal je wel ¤32,50 voor het abonnement maar dan kun je voor ¤70 heel wat leuke dingen uitkiezen :slightly_smiling_face:
http://www.glamour.nl/abo…neren/neem-een-abonnement

Ik haal mijn lingerie vaak bij H&M en de laatste tijd ook vaak bij New Yorker. Goedkoop en er hangen echt wel leuke dingen tussen, en in veel verschillende maten. Kijk eens in m’n shoplog, daar staan wat voorbeelden.

Betaalbare (en mooie) lingerie voor grote maten lijkt me echt een gat in de markt.
Ik heb 65 F en ik betaal gewoonlijk 75 euro voor 1 bh. Ik heb dan ook nooit een bijpassend broekje omdat die dan ook nog eens 30 euro kosten (WTF). Ik begrijp dat de bh’s wat meer kosten omdat het meer steun moet geven enzo, maar zo duur hoeft het toch echt niet te zijn? =/

On topic: Primark lijkt me de beste optie. Ik zie in het show-je-primark-aankopen-topic altijd echt hele leuke setjes voor zeer weinig geld. En ze schijnen nog super te zitten ook.

up!

Primark, H&M, New Yorker idd.
En saleshopping bij Hunkemöller inderdaad!
H&M en Primark hebben echt hele goede kwaliteit, New Yorker weet ik niet echt, meestal vind ik die wat slutty of past het me niet haha :’).