Goedkope kwaliteit scheermesjes!!

Iedere dame wil gladde benen, oksels enz. Echter zijn goede mesjes vaak vrij duur.
Ik werk voor een bedrijf ( ik ga om veiligheidsredenen het bedrijf niet noemen ) waarbij ik in contact kwam met een klant die een geweldige webshop gaat openen binnen 2 weken die ik graag wil delen!!

Gilette is erg fijn, maar ook erg kostbaar, gemiddeld zo’n 15euro voor een navulling.
Dit bedrijf heeft van exact dezelfde leverancier als Gilette de mesjes en houders, maar verkoopt het super voordelig. Ik vroeg hoe het mogelijk is dat hetzelfde product zoveel goedkoper kan en daaruit blijkt dat Gilette zo’n grote naam geworden is en 80% van de markt als klant heeft dat de mesjes tegen elk tarief wel verkocht worden.

Nu de prijs: De eerste keer betaal je 8 euro voor een houder, daarna krijg je maandelijks per post voor 3 euro !!! 4 mesjes toegezonden. Je kan je gratis aanmelden via de website om op de hoogte te blijven van wanneer de verkoop daadwerkelijk start.

de website is budgetshavers PUNT nl

Ik heb zelf geen aandeel of wat dan ook in dit bedrijf, maar aangezien ik dit toch wel erg geweldig vind, ik bedoel voor 3 euro 4 mesjes van Gilette zonder de hoge kosten wil toch iedereen lijkt me!!

Scherven van keramiek zijn zo goed als gratis en velen keren scherper dan Gilette. Durft iemand zich ermee te scheren? ::slightly_smiling_face:

Ik zelf zweer gewoon op de mesjes van de Aldi, Kruidvat merk en de Action.

Zelf kan ik niet tegen wegwerpmesjes van de action etc. krijg er een erg droge huid van, sneller ingegroeide haren en het scheert niet zo fijn, vind ik dan. Scherven gebruiken zou ik niet snel doen, lijkt me vrij eng… =p

ik zweer bij deze mesjes

ik heb gewoon de goedkoopste van de action haha, prima vind ik :wink:

ik weet niet of dit iets te maken heeft met dit topic maar ik heb een paar tips:
1: NOOIT scheren als je haast hebt
2. heb je een nieuw scheermes wees er VOORZICHTIG mee!
3. gebruik als je geen scheerschuim hebt gewoon water maar scheerschuim is vind ik het beste

ik weet niet of jullie dit wisten en anders weten jullie het.
ik had een keer haast en ging met een nieuwe scheermes scheren terwijl er geen scheerschuim of zoiets opzat dus heel een stuk van mijn huid was er af en het ging zoveel bloeden niet normaal dus pas er mee op!

Ik koop die blauwe van gilette altijd gewoon bij de kruitvat voor 3 euro ofzo?

Jaja.

Haha, ik ook! Zeker voor die prijs! Ik had onlangs, na lange tijden enkel Action mesjes, nog eens een mesje van een ‘beter merk’ gebruikt en was echt verbaasd over hoe slecht het ging.

Ja mijn moeder gebruikte altijd vet dure van gilette en had áltijd uitslag. Heeft zelfs een keer een enorme ontsteking gehad door een ingegroeit haartje en sinds dat ze ooit één keer zo een van mij leende gebruikt ze niks anders meer :’)