Iedere dame wil gladde benen, oksels enz. Echter zijn goede mesjes vaak vrij duur.
Ik werk voor een bedrijf ( ik ga om veiligheidsredenen het bedrijf niet noemen ) waarbij ik in contact kwam met een klant die een geweldige webshop gaat openen binnen 2 weken die ik graag wil delen!!
Gilette is erg fijn, maar ook erg kostbaar, gemiddeld zo’n 15euro voor een navulling.
Dit bedrijf heeft van exact dezelfde leverancier als Gilette de mesjes en houders, maar verkoopt het super voordelig. Ik vroeg hoe het mogelijk is dat hetzelfde product zoveel goedkoper kan en daaruit blijkt dat Gilette zo’n grote naam geworden is en 80% van de markt als klant heeft dat de mesjes tegen elk tarief wel verkocht worden.
Nu de prijs: De eerste keer betaal je 8 euro voor een houder, daarna krijg je maandelijks per post voor 3 euro !!! 4 mesjes toegezonden. Je kan je gratis aanmelden via de website om op de hoogte te blijven van wanneer de verkoop daadwerkelijk start.
de website is budgetshavers PUNT nl
Ik heb zelf geen aandeel of wat dan ook in dit bedrijf, maar aangezien ik dit toch wel erg geweldig vind, ik bedoel voor 3 euro 4 mesjes van Gilette zonder de hoge kosten wil toch iedereen lijkt me!!