Goedkope kleding en dvds!

Hoi,

Ik vernieuw mijn oude topic even met nieuwe items!

*Voorheen was ik writtenwords, en ik sta onder die naam in het betrouwbareverkopers-topic:

• Prijzen zijn exclusief verzendkosten en zijn slechts richtprijzen. Er kan over onderhandeld worden.
  • Aanfoto’s zijn mogelijk.
  • Foto’s zijn soms niet heel erg duidelijk, sorry daarvoor. Als je ergens interesse in hebt kan ik van dat item betere foto’s proberen te maken, en van meerdere kanten.
    *Ruilen doe ik liever niet, tenzij er een echt leuk item tegenover staat. Dus vragen kan altijd, maar grote kans dat ik nee zeg (;
    *Voor dvd’s, cd’s en games geldt: ik heb overal bijgezet hoeveel krassen er opzitten/hoe beschadigd het is, maar alle dvd’s, cd’s en games werken wel! Het is niet zo dat de eventuele kleine krasjes het spel onbespeelbaar maken. Ik test alles uit voordat ik ze verstuur. Mocht je aparte foto’s willen van een bepaalde dvd/cd/game, kan die gemaakt worden.

Kleding

Kleding:

1. Donkerblauw truitje van de Primark. Maat 10 (+/- 38). €1,00

1. Licht-bruine trui van H&M. Maat M. €2,50

1. Blousje van de Sting (Miss America). Maat M. €2,00

Accessoires en make-up:

1. Witte zwart-gestipte zonnebril van de Primark. €0,50

1. Maskertje van de kruidvat. €0,25

1. Dun, bruin riempje. €0,50

Schoenen:

7) Groene All-Stars. Maat 39. €7,50 VERKOCHT!

8 ) Rode hakken (1x gedragen, maar wel wat verkleuring aan onderkant (vraag om foto)).
Maat 39. €5,00

Dvd’s en games

1. The Beatles Rockband voor xbox360 (inclusief gitaar!). Staat disc: vrijwel krasloos. Slechts 2x gebruikt! €15

1. The Woman in Black. Krasloos. €0,50

1. The Social Network. Krasloos. €0,50

1. The Notebook. Krasloos. €0,50

1. The Office (US) seizoen 1 & 2. Krasloos. €5,00

-

Up!

hoeveel incl voor 21 en 22? en zijn de groene all stars amerikaanse maat 6,5?

Met 50 cent kom je er niet schat.
Hoe oud ben je? Tijd om werk te zoeken?

Verzendkosten, als ik het door de brievenbus doe, zijn denk ik 3,60 (geen weegschaal bij de hand maar neem maar aan dat het klopt). Inclusief vraag ik dan dus €4,10.

Nee, op de All-Stars staat VS vrouwen maat 8 en VS mannen maat 6. UK maat is 6.

Dit is toch een mooi beginnetje? Laat haar toch gewoon haar ding doen.

Je oordeelt wel heel snel zeg!
Ik zeg toch ook niet dat ik per se al meer dan 100 euro wil verdienen. Ieder kleine beetje helpt gewoon. En beter dat ik deze spullen verkoop dan dat ik ze ongebruikt in de kast laat liggen.
Bovendien, ik kan nu niet werken omdat ik langdurig ziek ben, dus heb geen andere optie.

Jammer… Ik vond die All-Stars zó leuk, maar daar ga ik niet inkomen.
€4,10 vind ik wel een beetje veel voor 2 potjes nagellak. Sorry!
Succes met je verkoop!

Snap ik! Dankjewel!

Upje!

Up!

up!

Up

hoeveel zijn de verzendkosten van de trui van de h&m?

Het is een dikke trui, dus hij past niet door de brievenbus. Ik zou hem dus als pakketje moeten versturen, en dat kost €6,75.
Inclusief verzendkosten vraag ik voor de trui €8,50.
(maar je kan hem ook ophalen)

Upje!

De geruite blouse van jeans center

kun je me noten?/
x

Gedaan!

Up!