Goedkope haarverf bij 'ACTION'

Ik heb Herbacolor gekocht van Garnier bij de action voor maar 4.67 en ja dat kon ik natuurlijk niet laten staan maar het stond allemaal in het pools, de gebruiksaanwijzing etc, en ik weet ook niet of het een permanente verf is, heeft iemand hier ervaring mee?

ja is permanent

pole gaan nooit meer weg

Ik heb de goedkoopste ooit gebruikt, weet niet of dat dit merk is… Maar die van mij heb ik er onderhand al voor driekwart uitgewassen…

Ik had zwarte haarverf, en nu is hetonderin donkerbruin, dan lichtbruin en bovenin blond. :slightly_smiling_face:

hahahahhahahahahah @ sleighbells

you are so right

HAHAHAHAHAHA nee. Dat heet discriminatie. En ben je vergeten wie de straten voor jouw huis legt? Polen ja, omdat de Nederkanders de ‘mindere banen’ overlaten aan Polen.
Niet grappig.

right! & het is poleN. niet pole.

Of omdat ze al het werk inpikken?
wat maakt het uit :’)

en nee ik zeg niet dat het zo is, het was sarcastisch.

Haha stiekem vond ik het wel humoristisch, wel scherp. Maar ik denk dat het wel een permanente verf is ja, meestal is zo’n kleurspoeling een soort tube. Ik zou gewoon even kijken op een klein stukje van je haar, achterin hoe het pakt.

Ik heb geen idee verder over de haarverf, misschien google translate gebruiken?

haha, iemand die ik ken had ook daar verf gekocht. Op de verpakking stond iemand met heel licht blond haar, dus zij dacht dat het die kleur was. Verder stond er alleen maar tekst in het russisch (?) op. Zij verven, viel het bruin uit haha! Gelukkig stond het haar wel, dus was het niet zo erg.
Verder heb ik geen ideee!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik weet niet meer wat voor merk het was maar hij kwam wel van de action, het werd bruiner dan verwacht maar viel wel mee :’)

Je moet nummers op de verpakking vergelijken met nummers op de artikelen in de verpakking (dus de haarverf) omdat je anders ongelukjes met verkeerde kleuren krijgt. Altijd controleren (:

HAHA true. xD

ik denk het wel, ik heb namelijk ook zoiets. google gewoon de naam die staat toch altijd in het engels

Ik heb mahoniebruin van 3 euro, blijft beter zitten dan de syoss en garnier varianten