Goedkope + Goede Inear-oordopjes ?

Hello !!

weet iemand waar je een beetje goede in ear oordopjes kan kopen onder de 10 euro ? mijne gaan steeds kapot ! dat de linker kapot is ofzo >.> haalde ze eerst altijd van de hema maar ze zijn echt binnen 2 maanden kapot ofzo…

logitech, maar dei zijn wel 20. daar doe je wel heel lang mee (mijn ipod oortjes gingen serieus altijd binnen 1 dag stuk en deze gaan al een half jaar mee) en hebben heel mooi geluid :slightly_smiling_face: gewoon bij de mediamarkt binnenlopen, of de informatique en vragen om oortjes van logitech :slightly_smiling_face:

oke dankjewel :grinning:
iemand anders nog ?

Ik heb die van de hema, en die doen het nu nog. Maarja, ik heb ze pas een maand haha, alleen het draadje is veeeeel te lang, dus waarschijnlijk komt er straks geen geluid meer uit omdat ik dat draadje altijd oprol en een knoop erin doe :stuck_out_tongue:
ik heb ook nog een paar van sennheiser, maar die zijn 80 euro ofzo, dat is wat over je budget denk ik… :stuck_out_tongue: Gewoon even wat mediawinkels binnenlopen!

Van Sennheiser, ik geloof 13 euro… Ze zijn echt super goed, ik bots overal tegen aan met die dingen maar ze gaan niet kapot en er komt top geluid uit…
Ik geloof dat ik ze bij de V&D vandaan heb :wink: succes.

er bestaan geen goedkope dopjes die ook nog eens goed geluid hebben :wink: in mijn ervaringen ermee dan haha maar ik ben super kieskeurig hahaha

action! 90 ct
best wel oké
geluid niet superfantastisch maja ;p

Ja ik heb ook die van de HEMA.
Die zijn wel fijn (:

bij mij gaan ze dus steeds maar kapot =") !!

Hey ik heb ook altijd het probleem dat ze kapot gaan maar doe nu al een dik half jaar, misschien een jaar met dezelfde. Enige probleem is dat ze niet in ear zijn. Maar ze zijn van de intertoys van dit witte dopjes met blauw/rose erop 5 euro ofzo.