goedkope foundationkwasten

Hey,
zoals je al aan de titel kunt zien, ben ik op zoek naar een goedkope foundationkwast. Ik wil niet online bestellen en zeker geen ebay (mag niet van mijn ouders). Maar kan iemand me vertellen bij welke winkel ik goedkoop van die kwasten kan krijgen?

bij de DA van cacuelle ifzoiets die zijn goed heb k ok oogschaduw kwasten van :pensive:

wat vind j goedkoop?

ik heb die van de bodyshop, die was ongeveer 9 euro

Aww die zijn zoooo zacht! Die wil ik ook maar ik heb dus echt geen 9 euro over voor een kwast :stuck_out_tongue:

Ik raad je aan om gewoon bij de Hema of het Kruidvat te kijken. Bij het Kruidvat hebben ze van Essence (bij sommige) ook goede kwasten en die van de Hema zijn ook goed, en de prijs ligt rond de 3 euro denk ik.

Ik heb van de kruidvat die van cosmopolitan ofzo zit in een roze verpakking maar die was ook wel zo rond 8 a 9 euro dus anders ff bij de hema kijken

hema heeft wel kwasten, zowel van nep en dierenhaar. foundationkwasten hebben ze wel niet zoals je die hier eens in een artikel zag maar wel alle andere kwasten voor poeder en oogschaduw enzo. kweet wel dat ici paris een foundationkwast van nephaar verkoopt voor 5 euro, maar geen idee of die goed is.

ik wil niet meer uitgeven dan ¤8.00 (maar liever goedkoper), of ze van echt of nephaar zijn maakt mij ook niet veel uit. Maar bij de hema krijg ik ze niet gevonden, en bij kruidvat heb ik wel kwasten van gosh gezien maar die waren ook al zo duur :S, en van essence en catrice hebben ze alleen van die kwasten voor poederfoundation (en daar heb ik niks aan want ik wil een kwast voor vloeibare foundation) .
Weet iemand ook een andere drogist dan de DA waar ze casuellekwasten verkopen?

up!!! (:

Ik heb die van GOSH. Die is heel fijn. Hij was wel 10 euro ofzo? Ik weet het niet meer. Maar ze zijn moeilijk te vinden en zeker onder de 8 euro denk ik.
[s]
Ow :grinning: Die had je al gezien :stuck_out_tongue:

Hier heb je niets aan dan sorry[/s]

Ik heb vandaag toch maar die van Gosh gekocht, maar niet die gewone foundation kwast, maar die duo fiber brush. Hij kostte ¤11,95 (eigenlijk iets boven het bedrag dat ik ervoor wou uitgeven). Maar zo’n fiber brush geeft een hogere dekking dan een gewone foundation kwast dus daarom had ik deze gekocht :relieved:

veel succes ermee :slightly_smiling_face:

Je vinger! (:

bij catrice poederkwast … neem wel een synthetische … anders als je het gaat wassen en het is niet synthetisch (echt dieren haar) dan gaat die stinken naar een boerderij

bedankt:D

@ NaaDKwijt, dan smeert die niet goed uit vind ik.
@ N_N, ik was niet opzoek naar een poederkwast, maar naar een echte foundationkwast (ik heb er al een gevonden) :stuck_out_tongue:

Welke heb je nog genomen ? :slightly_smiling_face:

duo fiber stippling brush van GOSH, was ¤11,95 :slightly_smiling_face:
Hij ziet ongeveer zo uit:

http://www.coastalscents.com/cfwebstore/images/products/Brushes/DuoFiberBrush_100.jpg

essence heeft een hele goede minerale kwast :slightly_smiling_face:

Die is eigenlijk voor poeder volgens mij :wink: Ik heb de speciale foundationkwast van Gosh gekocht, met korting :grinning: Echt super!

Niet alleen voor poeder hoor, hij is multifunctioneel. Voor blush, poeder en foundation etc. Staat ook op de verpakking :wink:.
Deze kwast geeft volgens mij ook een hogere dekking, tenminste dat zag ik in een filmpje :stuck_out_tongue: .