Goedkope en goede nepnagels

Hoi,

Ik draag soms (als ik geld heb) nepnagels, en knip ze dan op de lengte dat ik wil. Diegene die ik koop blijven 5 dagen perfect zitten (7,99 van kruidvat, merk weet ik niet meer!) en dan vallen ze er af. Heeft er iemand een goedkoper alternatief? Want om altijd 8euro uit te geven… Alvast bedankt!

Action voor 50 cent ofzo, wel voorzichtig mee doen met knippen, ze breken erg snel. Maar blijven redelijk lang zitten voor die 50 cent (5 dagen max. bij mij).

Weet jij misschien of er een action in BE zit? :s want ik las al dat die er mee door kunnen, zeker voor het geld.

duppelpost

Op ebay heb je hele goedkope,dan heb je 500 stuks ofzo voor maar een paar
dollars.

Oh, dat zou ik niet weten sorry :’) Ik kom uit de kop van N-H

Ik geloof van niet… Mss dan toch op ebay bestellen!

Ja er liggen genoeg Actions in België (: Ik woon aan de grens en ga vaker in België dan in Nederland.

Bij de action koop ik ze, maar ik zocht doorzichtige nepnagels. Hebben ze die daar ook?

^jup;p ze hebben vanalles;p

ik kan die dingen echt niet dragen, daar word ik echt helemaal ongans van. :")
Maar de action hebben die volgensmij & ze zijn goedkoop. (:

Je kan ook kiezen om acryl te zetten, komt je veel goedkoper uit en is niet zo moeilijk om te zetten. Je kan ook je nagels beetje laten groeien en dan zo’n acryl nagellak erop zetten die je nagel zet zo hard als een plaknagel maakt… ben je zeker wel 3 weken zoet :slight_smile:

als je die van de action koopt de lijm is heel slecht, dus je moet wel ff andere nagellijm halen die kun je al kopen bij de drogisterij voor 3 euro ofzo van essence (:

Kruidvat

ik up!
aangezien ik ook nepnagels wil kopen. :’)

up.

Kruidvat, etos enz. Weet alleen niet of dat in België zit.