Goedkope bus Frankrijk - NL ??

Hey !

Ik woon in Frankrijk, en zou graag naar Nederland willen gaan tijdens de vakanties, (Voor mijn vriend) alleen heb geen auto, en trein en vliegtuig zijn te duur.
Mijn vriend is laatst voor 28 euro naar Frankrijk gekomen met eurolines, een goedkope bus. Alleen vind ik nu geen goedkope tickets meer, zijn allemaal boven de 100 euro… Beetje duur dus.

Kennen jullie misschien een ander bedrijf die ook internationale bussen heeft, erg goedkoop? Dankjewel!! xx

ik ken alleen van die reizen waarbij de busreis in de prijs inbegrepen zit… dus hier heb je eigenlijk niets aan… dus:
up :grinning:

ik ken alleen eurolines
Maar in de vakantie is het sowieso duurder

Hmm, m’n vriend was ook gewoon gekomen tijdens de vakantie, dus daar ligt het niet aan.

Up ?

… Ajb

ryanair.nl ?

Is alleen vliegtuigen, toch? xD

Hmm, ik heb geen idee, sorry. Upje dus.

't is toch alleen zo goedkoop als je vroeg boekt?
Anders heeft je vriend gewoon geluk gehad .

Hmm, mischien, maar is er geen ander bedrijf die dat goedkoper doet ?

Misschien zijn er Franse busmaatschappijen die het ook goedkoop doen. Ik heb geen namen, sorry.

heey, heb je wel eens van hitchhikers gehoord? Dan kan je met andere mensen meerijden die van NL naar Frankrijk rijden of andersom. Niet iedereen durft dat alleen. Ben zelf wel eens een dagje naar Parijs gegaan, dat kan elk jaar op goede vrijdag voor 39 euro (dereisnaarparijs.nl was het geloof ik). Is alleen wel een dagje maar…