Weten jullie mischien een súúúúper goedkoop make-up merk
wat ook wel goed is een online en ook betrouwbare webshop van?
je vraagt wel veel.
ik denk niet dat het bestaat.
schijnt dat NYX goedkoop & goed is, maar weet zo gauw geen betrouwebare webshop ervan.
www.coastalscents.com kun je NYX bestellen.
Ik had 10 oogschaduws (in die potjes met draaidop) voor nog geen 15 euro!! Je krijgt alles heel netjes thuis bezorgd met allemaal gegevens van hun erbij, en het is betrouwbaar.
nog meer?
Google.nl
die lijkt me heel fijn!! is die ook betrouwbaar?? mensen ervaring??
Bijna alle webshops zijn betrouwbaar hoor
Ik heb al bij duizendeneenverschillende shops besteld,en nog nooit wat mis gegaan.
Mijn favoriete nederlandse shops:
Boozyshop.nl
alicejohavesentials.nl
buitenlands:
coastalscents.com
nonpareilboutique.com
mscuppycakes.com → heel goedkoop nyx,pearl mania’s zijn maar $0.95
dus iets van 80 euro cent.
eyeslipsface, is goedkoop, kwaliteit is mwahmwahmwah.
alles is 1 euro, woon je in nederland krijg je wel iets van 13 euro verzendkosten,
Check CherryCulture.com 's. Echt hele leuke dingen. Heb zelf veel dingen gekocht en ben vooral fan van NYX.
Sasa.com heeft ook leuk spul maar dan moet je goed zoeken om de goedkope dingen. Veel make-up maar ook gezichtsverzorging, haarverzorging, lichaamsverzorging en parfum.
Ik heb d’r een topic over gemaakt, kijk daar eens in :]
Ik gebruik het nog iedere dag! Heb de verzendkosten met een vriendin gedeeld en de kwaliteit valt me reeeeuze mee :]
ik heb daar besteld, de producten zijn best goed hoor!
www.parfumania.nl
Superwebshop! Al meerdere malen besteld, altijd de volgende dag al in huis… heel chill:D
Beauty by Elke! Ze verkopen er NYX make up, een zeer goed en goedkoop merK
Verder kun je ook kijken om Wet 'n wild online te kopen
Hoeveel euro verzendkosten is het en hoe lang doen ze erover om het te bezorgen?
eyeslipsface.nl is betrouwbaar, heb ik besteld.
Je zou NYX kunnen bestellen of W7 via freshmintcosmetics geloof ik. Daar staan nog meer goedkope merken.
/