goedkope ballerina''s/pumps

hi

ik ben wel benieuwd als jij uitgaat watvoor schoenen je aan doet.
ballerinas/pumps of mischien wel gewoon schoenen(:
Ik ga binnekort naar
-groningen
-utrecht
-rotterdam
en ik zoek pumps rond de 20/30 euro

iemand leuke winkeltjes en plaats anders ook ff een foto (:

Als ik uit ga doe ik mijn gewone schoenen aan. (Vans of All Stars) Op pumps ga ik dood als ik daarmee uit moet gaan.

Oja, en je kunt meestal goedkope pumps/ballerina’s kopen bij winkels zoals Axi Schoen en Shoe Outlet.

Uitgaan op hakken, dat doe ik noooooooooit meer.

Je haalt me de woorden uit mijn mond.

Ik ga meestal uit op ballerina’s, pumps zijn echt irritant om op te dansen.

Goedkope pumps/ ballerina’s kun je halen bij de van Haren of zo…

bij de bristol hebben ze ook wel eens leuke ballerina’s/ pumps (:

ik doe meestal sneakers aan met uitgaan.
bij de bleep hebben ze wel goedkope pumps.
en de shoe outlet btw ook.

shoe outlet zoiezo!

Als ik uitga, draag ik meestal lage hakjes van een cm of 4. Hoge hakken, zoals op het gala, zijn gewoon killing voor mijn voeten - volgens mij heb ik nog nooit zoveel pijn aan mijn voeten gehad als toen. xD

Maar goed, ik zou bij de Van Haren, Bristol of Divino Shoes (als ze die hebben) kijken.

Op pumps kun je niet eens dansen.
Ik doe altijd sneakers aan!

ik heb voor uitgaan gewoon simpele van van haren… doordat het niet zulke goede kwaliteit was ik zeg niet dat van haren slechte kwaliteit heeft over het algemeen, maar die pumps die ik kocht waren van plastic ofso xd, waren ze helemaal uitgerekt en liepen ze echt heerlijk. Dus daar kon ik ook de hele avond op feesten… Maar ik zou gewoon ballerina’s aandoen… die lopen lekker en zien er ook nog lief uit.

Ik doe altijd gewoon m’n sneakers aan :stuck_out_tongue:
Maargoed als je in Rotterdam bent zou ik naar Shoe Outlet en Shoe Line gaan. Beide zijn dat leuke winkels ^^

liever geen hakken met uitgaan. kan je niet goed uit je dak gaan, en lopen terwijl je dronken bent.