Goedkope Auto

Hee!
Ik word binnenkort 18 en wil dan graag een eigen auto :slightly_smiling_face:
Ik ben alleen op zoek naar een auto die goedkoop in aanschaf is en waarvan de wegenbelasting, verzekering niet duur is en 1 die niet te veel benzine verbruikt.
Net zoiets als een ford ka.

Weet iemand misschien nog andere auto’s dan een ford ka? :grinning:

Alvast Bedankt!

De oude Fiat Panda, dat blikje. Supercheap en vet. :tipping_hand_man:

Ik wou net zeggen Ford Ka inderdaad haha,
maar een peugeot 206 of 307 zijn ook leuk, en geloof ik ook niet heel duur!

Peugeot 206 is wel een mooie auto, ja! Maar hoor er niet echt veel fantastische verhalen over :stuck_out_tongue:

Een Daewoo Matiz is opzich ook wel een zuinige auto of anders een golf polo?

Als ik jou was zal ik eerst je rijbewijs halen, soms doe je daar wat langer over dan verwacht…
Ik zou gewoon even op marktplaats kijken.

Fiat Seicento is ook erg leuk! Ik betaal ¤30,- wegenbelasting per kwartaal en ¤35,- aan verzekering… Succes met zoeken, haha. Ik wist ook echt niet wat ik moest kiezen toen…

Ik hou van dat ouwe krotje.
10 jaar lang rijplezier. En geen enkel probleempje. (Me moeder had hem) Todat wij in het centrum gingen wonen.

Oowh, ik ben jaloers, haha. Ik wil ook echt supergraag een auto, alleen heb ik er niets aan. Dat is dan wel weer jammer, dus vandaar dat ik het niet doe.
Maar ik zou het indd zoeken bij de panda’s, ka’s en dat soort auto’s. Hoeveel wil je besteden?

.

Ik ga eerst mijn rijbewijs halen inderdaad :wink: maar dan kan ik ondertussen wel alvast beetje rondkijken natuurlijk :stuck_out_tongue:

De aanschaf van de auto mag tot 5000 euro zijn ongeveer :wink:
Maar wil geen auto waar al 200.000 km op staat ofzo :stuck_out_tongue:

De Opel Corsa is een zeeer zuinig en goedkoop auto

heb je geld teveel ofzo?

Nee heb geen geld teveel :stuck_out_tongue:
Maar ik ga volgend jaar werken/leren doen en krijg dan dus geen ov.
Ik heb het uitgerekend en met een auto zoals ford ka of een andere goedkope ben ik per maand goedkoper uit dan dat ik met de bus ga.

Ik ga vanaf nu werken en dus even geld verdienen zodat ik een auto kan kopen :wink:

Sommige mensen verzuipen hun geld.
ik ben liever mobiel :sunglasses:

Groot gelijk dat je om die reden een auto koopt. De bus is kut, rijdt zelden op tijd, staat niet voor je deur, enn je kan niet ongegeneerd meezingen met muziek. :grinning:

én, auto’s zijn gewoon leuk :grinning:

Waarom zou je geld teveel hebben voor een auto? Wat een domme vraag >.<

Ben zelf ook al een beetje rond het kijken welke auto ik binnenkort wil.
Ik zou voor een diesel gaan als ik jou was, scheelt veel geldals ik mijn vader moet geloven met mijn broers auto vooral met grote afstanden hoef je niet al tevaak te tanken.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd. Wil binnenkort ook voor een autotje gaan kijken

Diesel is alleen voordelig als je écht veel rijdt. Je betaalt bijvoorbeeld ook meer wegenbelasting, dus je moet echt redelijk grote afstanden afleggen om het eruit te halen…

Heb een Ford Fiesta uit 94. Voor 500 euries van Marktplaats. Heb hem nu al een half jaar, nog geen problemen mee gehad.
Betaal ongeveer 18 euro per maand aan wegenbelasting.
Verzekering weet ik niet zo goed. Volgens mij alles bij elkaar rond de 30 euro per maand.
Hij rijdt bij mij ongeveer 1 op 13 of 1 op 14.
Succes!