Goedkoopste reisje naar London/Parijs.

Hey!

Mijn moeder is bijna jarig en het leek me leuk om samen voor dr verjaardag of een dagje naar parijs te gaan, of naar london! Ik zoek dus de manier hoe je voor het minste geld kan gaan, want het is allemaal best duur. Ik vroeg me af of jullie misschien goedkope manieren weten, of aanbiedingen? Alvast thanks!

X

Vluchten zijn het goedkoopst bij vliegtuigmaatschappijen als Ryanair en Easyjet. Het schijnt dat je daar op di middag rond 14.00 moet boeken omdat het dan het goedkoopst is (dan boeken de minste mensen, vandaar)…

Hoe verder van te voren je boekt, hoe goedkoper het is. (Daarnaast is het sowieso goedkoper omdat als je een dagje gaat je alleen handbagage nodig hebt.)
Dan wordt het weer goedkoper als je last minute boekt… maar dat is echt last minute… dus een paar uur van te voren. (En dan heb je natuurlijk kans dat de vlucht al vol zit.)

bij ryanair kan je voor 20 euro al retour (Londen) dan moet je natuurlijk nog verblijf, maar dat is ook nog wel te doen.

Thanks! En treinen of met de boot is zeker een stuk duurder?

De nachtboot is ook wel fijn. Dan kom je uitgerust in Londen aan (Parijs gaat helaas niet zo :stuck_out_tongue:) en dan heb je ook al gelijk een overnachting gehad. Dit kost geloof ik iets van 45 euro.

^dan mag ik hopen dat het de stenaline is waar ik mee ben geweest. Die was zo mooi dat het wel een hotel leek! dus zou mij verbazen als het maar 45 euro kost!

Toevallig moest ik laatst voor Engels Cambridge een nep ‘London Trip’ maken.

Je kunt het beste vliegen met easyjet, een persoon is 67 euro. Het ligt er wel aan op welk tijdstip je vliegt.
Als je even goed zoekt kun je een hotelletje vinden voor 150 euro voor een week. Maar dat is dus een hotel met een stapelbed, wasbak, douche.

@marrittabak: ik moest in de derde een eurotrip maken, alles plannen enzo maar dan nep, maar wel volgens echte prijzen, en dat is wat ik vond :slightly_smiling_face: Kan zijn dat het derde klas was ofzo!

Ik up dit topic even, misschien komen dr nog wat tips langs waar ik wat aan heb (:

ik kijk net even op ryanair, ik weet niet of je in een schoolweek toevallig kan?
dan is een retourtje 20 euro vanaf eindhoven… dus voor 2 mensen 40 euro om te vliegen. dat is écht niks.