Goedkoopste manier om naar Londen te gaan?

Helloooww :relieved:
[fgcolor=#DD95FC]
♞[/fgcolor]

Ik wil naar Londen, en wel deze maand nog.
Zit nog op Google en alles te kijken, maar ik dacht, misschien hebben mijn o-zo-lieve GS-ers nog speciale tips, aanbiedingen gezien, of whatever…

Gaat niet om een lange reis, gewoon en weekendje, met overnachtingen daar.

Help me out

Ehm ondergrondse trein in zee?

ryanair : vliegtuig via eindhoven… is heel goedkoop

Ryanair, als je geluk hebt ¤5,-.
Heb je alleen geen bagage, daar komt nog ¤20 ofzo bovenop… ;s

Maar goed dan zit ik weer met die kleresneeuw waardoor vliegtuigen enzo het niet altijd doen xD

UPJE

oh haha ja dat van _naamloos dus ^

Ik ga ff kijken, thanks!

tjaa je kan ook de bus pakken… eurolines, maar dat duurt best lang

5 EURO!?!?! Dat meeeeen je niet, wow!

upupupupupupup

RYANAIR

Maar goed, het stomste is dat, als ik een hotelboeking wil doen, je per se een creditcard moet invullen, en die heb ik niet :frowning_face: Hoe lossen jullie dat op?

Via Ga samen.nl of zoiets; 4 dagen weg met de bus en 3 overnachtingen incl. ontbijt voor ¤200 per persoon (als je met zn 2en gaat, anders ¤185, heel scheef). Anyway: DOEN! Hahaha.

Niet scheef want in beide gevallen krijg je 1 hotelkamer, alleen betaal je voor 1 persoon extra dan net 15 euro meer.

Oh kei gaaf dat paard in de beginpost!

xD Thanks!

• Kijk eens op Eurolines.
  • Vanuit België (aan de kust: Knokke - Oostende - Nieuwpoort - …) kan je met de bus naar Calais gaan, dan met de boot of trein naar Dover en dan voeren ze je met de bus naar London. Kost ¤45 heen en terug met Continental Tours. Is wel maar voor 1 dag.

Liften lijkt me wel goedkoop. Niet zo verstandig alleen.

Maar ik ben ook met Ryanair gegaan via Eindhoven Airport. Da’s alleen wel duurder dan 5 euro hoor! Of je moet echt op de dag zelf nog een ticket kopen, maar het lijkt me dat je het wilt plannen.

Wel scheef haha, want voor 1 persoon betaal je dus 185 voor 1 kamer, voor twee personen dus samen 400 euro voor 1 kamer. Snap je? Dus dan betaal je 15euro meer per persoon, terwijl je alsnog één kamer deelt.
Maar ach, alsnog geen geld.