Goedkoopste iphone 5????

hi :grinning:

ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe iphone 5 in het zwart zonder abonnement maar ik weet niet waar hij het goedkoopst is. misschien weten jullie het? wss is hier al een topic van maar ik kon het niet vinden sorry.

Nou, succes met zoeken. Een iPhone 4 is nog rond de 300-400 euro met een beetje pech.

Afgelopen vrijdag was er een wereldwijde kortingsdag van apple, dacht ik.

Er is een algemeen iphoe / apple topic
Daarnaast een ‘goedkope’ iphone 5 bestaat niet. Je bent zeker 400 euro kwijt. Zoek op marktplaats, er zijn veel mensen die hun Iphone 5 te koop hebben omdat ze een Iphone 5s hebben aangeschaft.

Studentmobiel? Belsimpel? Die behoren volgens mij tot een van de goedkoopste sites die betrouwbaar zijn en waar je telefoons kan kopen! Zonder abbo.

Maar als je slim bent kijk op marktplaats naar advertenties in jouw buurt, of vraag of een kennis een iPhone lease toestel heeft en wanneer zijn abbonoment afloopt. Dan kan hij namelijk die iPhone 5 overkopen voor bv. 370 euro en dan koop jij die weer over van hem. :slightly_smiling_face: Ik ga namelijk een leasetoestel van iemand over kopen. Voor de helft van een nieuwe iPhone 5.