Goedkoop topjes kopen

blijkbaar gaan we a.s. vrijdag last minute op vakantie naar Kreta, het probleem: ik heb veel korte broekjes en maar 2 topjes in mijn kast die passen én die ik nog steeds leuk vind. waar kan ik snel en goedkoop topjes/zomerkleding kopen?

en volgensmij is de sale bij h&m enz al afgelopen, toch?

Wehkamp. Voor 22h besteld, morgen in huis.

In winkels die in het algemeen goedkoop zijn? H&M, Zeeman, Forever21, Primark, Wibra,…

H&M is niet zo duur, Bristol, Hema heeft heel soms ook nog wel iets leuks, Primark, voor de rest weet ik niet echt goedkope winkels.

sorry wehkamp vind ik niet echt goedkoop eerlijk gezegd, en niet echt mijn smaak hehe

Heeft H&M eigenlijk nog sale?

^Geen idee, maar basic tops van H&M zijn toch zonder sale ook goedkoop, volgens mij 4-5 euro per stuk.

^ja klopt, maarja het enige dat ik nog heb zijn basics hahaha :cold_sweat:

I WISH I LIVED NEXT TO PRIMARK ::slightly_smiling_face:
maar helaas, das toch iets te ver

Negative, omg die zijn leuk!

Ik zet hem even naar fashion

Via girscene zelf!

Ga gewoon morgen even naar de dichtsbijzijnde stad en loop de laatste sale rekken langs.

Fashees!!

forever 21 → keiveel basic topjes ingeslagen voor maar 2,- per stuk

Ik hoorde van een vriendin dat er vanaf vrijdag een website komt waar kleding wordt geveild dus daar kun je het altijd zo goedkoop/duur maken als je zelf wilt. Dus dan hoef je niet meer op de sale/uitverkoop te wachten. Veilingboutique ofzo heet het. Ik ben namelijk echt shopverslaafd en vind het wachten op de uitverkoop echt een crime.