goedkoop slaapfeestje?? hoeee

ik wil een slaapfeestje geven voor drie vriendinnen maar ik zit met een aantal problemen!
mijn kamer is te klein maar we hebben wel een grote ongezellige zolder
mijn moeder houd niet zo van feestjes (geluidsoverlast :cry: )
het moet goedkoop maar wel leuk
HOE MOET DAT!!??

De ongezellige zolder kun je gewoon gezellig maken toch?! Je legt er gewoon luchtbedden enzo neer en wat kussens.
Verder kun je maskertjes doen, elkaar opmaken, foto’s maken en een leuke meidenfilm. Dat hoeft niet echt veel geluidsoverlast te geven en het is goedkoop!

leg luchtbedden neer op de zolder sotfzuig er een beetje leg leuke lakens op de bedden leg misschien lappen stof ofzo neer zodat het gezellig word en vraag aan je vriendinnen of ze allemaal een schaal met een paar hapjes mee willen nemen en maak zelf ook wat zodat het weinig kost en ga dan bijvoorbeeld leuke fotos maken, een filmpje kijken spelletjes doen noem maar op

leg wat luchtbedden neer, wat kussens en houd een modeshow ofzo. Iedereen neemt dan kleren en make-up mee en maak je elkaar op enzo en gebruik spullen die je op de zolder hebt liggen. Dat is echt leuk en stuur daarna de foto’s gewoon door naar iedereen.
Veel plezier iig

ook lekker goedkoop is als je vraagt of iedereen iets lekkers mee wil nemen ofzo :drooling_face:

Vraag of iedereen een luchtbed mee wil nemen en hun eigen beddengoed :] Denk aan slaapzak & kussen. Koop een paar zakken chips en flessen drinken.

Ga een film kijken, je hebt vast nog wel een film en anders dan huur je er een en misschien is er wel wat op tv! Daarna gewoon gezellig praten of leuke beauty dingetjes doen zoals: maskertjes aanbrengen, make-uppen, elkaars haren doen. Juist heel mooi of juist helemaal niet mooi & dan foto’s maken? En tsja, het word vanzelf gezellig als je gewoon met je vriendinnen bent… Zet er een radio bij ofzo op zolder en maak leuke cd’s :] Of zet gewoon een radiozender erop.

Nouja veel plezier!

Ga naar de Aldi, koop veel goedkope chips en cola, maskertjes etc. Leg veel luchtbedden neer, zet er een radio neer met lekker cd’tje erin en het word vanzelf gezellig.

iedereen vragen of ze eigen spullen mee willen nemen,
en alles dan bijelkaar doen is gezellig als iedereen vanalles meeneemtxD

ik deed toen een keer allemaal van die belachelijke spelletjes:P
t was toen in de woonkamer want we hebben geen zolder en mijn kamer is te klein:P
Zaten we daar om 4 uur snachts te mens erger je nieten met een maskertje op:P

slaapfeestjes hoeven neit duur te zijn.
zeg gewoon dat iedereen een eigen maskertje meeneemt, eigen matrassen, iedereen wat lekkers (misschien bakken?). Wat ik vroeger wel deed was wat bakspullen halen en dan zelf brownies enzo bakken, helemaal niet duur maar wel leuk. Je kan ook in de woonkamer gaan liggen, en een ongezellige zolder lijtk me geen probleem…