Goedkoop naar Antwerpen?

[i]Ik wil voor me moeders verjaardag deze zondag naar Antwerpen gaan. Maar ik zit niet ruim bij kas dus wil ook niet te veel uitgeven aan een reisje als ik ook nog eens eten etc. moet betalen. Ik dacht aan 100 euro voor 2 personen een retourtje.
(Zeg maar in de ochtend vertrekken en in de avond weer terug) Ik heb naar treinkaartjes gekeken online maar ik kwam altijd bij de 150 uit. En dan heb ik gekeken naar de treinkaartjes want we houden heel erg van de trein. Maar dat vind ik zelf best duur.

Misschien iemand een alternatief? Aanbieding etc.

Als je het weet please let me know!

(En als je ook leuke plekken weet waar ik echt heen moet gaan tell me!)[/i]

Hmm, heb je een CJP pas toevallig? dan krijg je volgens mij ook korting met de trein.

Kan je aanstaande zondag op vertoon van een boekenweekgeschenk niet gratis treinreizen, dus ook naar de grens en terug? Dat dacht ik althans. Wellicht de moeite waard om te checken? =)

oooh ik denk dat je net te laat bent, maar je hebt deze week treinkaartjes bij de kruidvat voor maar 12,50 p.p.
kun je voor één dag het hele land doorreizen, dus heen én terug.
die aanbieding geldt al vanaf gisteren, en ze zijn altijd heeel snel uitverkocht, dus ik hoop voor je dat je er nog een paar kunt bemachtigen! kijk anders even op de site voor meer informatie http://www.kruidvat.nl/do…=2010-10-treinen&token=-1

Ja en me ma een voordeeluren kaart maar die geld pas na 9 uur. En ik heb haar heel sneaky gevraagd hoeveel een kaartje kostte (Want we waren 3 maanden geleden er nog heen gegaan) en ze zei dat het maar 30 euro koste.

Klink goed, had ik vorig jaar ook zo’n kaartje! Alleen het is alleen binnen Nederland. Ik woon zelf in Amsterdam, dus ik zou echt niet weten waar ik me moeder mee zou kunnen nemen…
Maar er zijn hier 2 kruidvat (s) om de hoek dus ik kan even kijken.

nee niet meer volgens mij
alleen in de carnavalsvakantie dacht ik

Miss met dat kruidvatkaartje tot de grens, dat scheelt ook al best veel dan.

Hitch hiking is zeer goedkoop en een leuke manier om een spannende reis te beleven .Een echt karakter bouw je pas op als je minimaal een keer met je moeder ontvoert word door wacko polen :slightly_smiling_face:

Weet je wat je moet doen, een weekend retourtje. Kan je weg op vrijdag t/m zondag en terug op zaterdag t/m zondag. Dus ook gewoon zondag heen en weer. Is 35 euro per persoon. Heb ik laatst ook gedaan met vriendinnen. Moet je alleen even kijken waar je op moet stappen. Hij gaat langs Amsterdam, Rotterdam en dan nog wat kleinere plaatsjes.
Veel plezier!

Je moet gewoon de Nederlandse trein pakken tot Roosendaal, en vanaf daar kan je met de Belgische trein (www.nmbs.be) naar Antwerpen, dan is het veeeeeeeeeel goedkoper.
Misschien gaat die Belgische trein trouwens wel gewoon door tot Rotterdam en/of Amsterdam, dat weet ik niet want ik pak hem altijd tot Roosendaal :stuck_out_tongue:

:grinning_face_with_smiling_eyes: