Goedkoop met de trein?!

Hée :grinning:
Ik en een vriendin willen in de voorjaarsvakantie naar Amsterdam.
Wij wonen in de buurt van Groningen en willen het graag zo goedkoop mogelijk ;d
er was een tijdje geleden zo’n actie bij de kruidvat. kaartjes voor 10 euro.
Is er op dit moment ook een soortgelijke actie?
Of weet iemand waarmee je goedkoop met de trein kan.
Anders zijn we ruim 40 euro kwijt om heen en terug te gaan.
Dus weet iemand hier meer over? :grinning:
Alvast bedankt! xx

Die actie word vaker gehouden, vast ook nog wel voor de zomer vakantie.

Blokker heeft soms een soortgelijke actie, maar volgens mij is die nu ook niet bezig.
Wat je wel kunt doen, als je niet wilt wachten op de zomervakantie, is op www.marktplaats.nl kijken. Daar staan erg veel te koop aangeboden (soms wel een paar euro duurder en kijk goed naar de datum!)

X Mepiti

Wij willen in de voorjaarsvakantie.
dus nee we gaan niet wachten tot de zomervakantie :'D

UPP! :relieved:

Hmm volgens mij zijn er geen acties op dit moment. Inderdaad even Marktplaats proberen of kijken of je een kortingskaart van iemand kunt lenen?

nee er zijn nu niet van die acties want een vriendin en ik willen ook graag naar amsterdam en dat kost vanuit limburg ook rond de 40 euro.

ik weet niet in welke klas je zit, maar als je ckv hebt krijg je korting met je cjp pas (als je die hebt) we kregen vandaag in de klas allemaal een treinkaartje met 40 % korting. maybe dat je daar iets aan hebt.

en ander zo’n actiekaartje via marktplaats kopen.

Hmm. ik heb wel ckv.
maar die pasjes hebben we nog steeds niet ;S
Misschien dat we ze deze week krijgen?
Iniedergeval bedankt!

je krijgt geen korting met CJP cultuurkaart.

Alleen als je zo’n kortingskaart van school heb gekregen. Met vertoon van je cjp krijg je 40% korting.

op NS site staat dat je géén korting krijgt met CJPcultuurkaart.

ik heb die CJP pas.
en ook zo’n boekje waar allemaal kortingsbonnen instaan…
maar er staat niks van 40% korting als je met de trein reist…

nee ik ga ook vaak met de trein, dus ik ging kijken of het klopte of je korting krijgt met CJP pas want die heb ik ook, maar op de NS site staat dus van niet…

Nee, je krijgt die kortingskaartjes gewoon van school, alles staat uitgelegt achterop en loopt tot juni-juli 2009.

Je moet dat van je school krijgen.

Een jaar 40 procent korting op elke reis kost 40 euro.

Okee.
Je hebt je ckv pas, en daarbij krijg je een kaartje waarbij je 40 procent op de trein krijgt, maar dat kaartje van de trein krijg je maar eenmalig & dat zit niet op je ckv pas zegmaar.
dus je krijg je ckv pas apart van dat kaartje van 40 procent korting.

die actie van kruidvat is afgelopen en komt ok niet meer
maar je had van ns eerst ook wle van die dag kaartjes voor iets van 17.50 ofzo maar dat was volgens mij iets van herfst tour maar ze hebben nu vast ook nog wel o.i.d.

nee dat krijg je ook niet, maar als het goed is krijg je van je school zo’n kaartje voor 40% korting en met vertoon van je cjp kaart krijg je die 40% korting. ff navragen dus bij je ckv leraar : )

up, ik moet komende zaterdag naar Zwolle en terug… dus weet nog iemand of je korting kunt krijgen ofzo??

Ik zit in de trein, en er was een man die met zn arm omhoog zat, maar hij had hele grote zweetvlekken. En er was een man die net overduidelijk in zn neus zat te peuteren. Ik heb het tegen mn moeder gezegd, en volgens mij heeft ie t gehoord. Hij was er mee gestopt en zat me aan te kijken. XD