goedkoop met de trein.

ik wil binnekort een keertje naar een grote stad toe (Amsterdam, Rotterdam) maar omdat ik helemaal in Drenthe woon is het met de trein echt onwijs duur.
Nou zag ik dus dat er van die goedkope kaartjes bij het Kruidvat waren, ben ik verdomme 3 dagen telaat ofzo, dus dat is al geen optie meer O__o.

nou vroeg ik me af iemand een idee, hoe ik zo goedkoop mogelijk zou kunnen reizen?

btw; dacht maar niet dat ik ga liften, lijkt me dodelijk eng.

marktplaats kijken. veel mensen verkopen ook van die kaartjes

De kruidvat en de blokker hebben wel vaker van die actie’s, misschien heb je geluk en is er binnenkort weer een. Anders inderdaad op marktplaats kijken, veel mensen kopen die in grote aantallen in, om ze daarna weer door te verkopen…

succes.

Iemand aanspreken op het station met een OV/Voordeeluren kaart

Dan kun je met 40% korting met diegene meereizen als je geluk hebt. (Diegene mag namelijk 3 mensen met 40% korting meenemen)

maar hoe herken je zo’n persoon, en moet diegene dan ook naar de zelfde bestemming gaan (lijkt mij wel?) want de kans dat er van meppel toevallig ook iemand naar rotterdam moet is denk ik vrij klein :O.

Je kunt bij een NS balie een voordeelurenkaartje halen, die is 1 dag geldig en dan heb je 1 dag 40% korting. Maar hoe duur dat is weet ik niet, volgens mij 10 euro…

Dan kan je beter een voordeeluren pas kopen voor het hele jaar.

Ns heeft vaak acties; als je even wacht komt er DENK IK (hopelijk ook dit jaar ) in de herfst ( is het nu i know) een Herfsttoer actie; dat was vorig jaar iniedergeval!

En die Blokker/Kruidvat acties komen nog heel vaak, ga langs bij familie, marktplaats,ebay etc.

Mijn vriend en ik doen dit heelvaak, het is echt heerlijk je kunt zo min. 4 steden in 1 dag doen in principe (en even langs de starbucks :wink:)

&Vanaf Meppel mischien niet, maar wat dacht je van Zwolle?! Dat is toch dichtbij en komt de Meppeltrein niet eerst in Zwolle? Of hoef je daar niet dan over te stappen…?

in begin november hebben ze weer van die kaartjes bij de kruidvat

Ik denk het niet hoor, die van kruidvat is net geweest en de 2e periode duurt tot begin januari.

Leve marktplaat(A)

Blokker en Kruidvatkrantjes moet je inderdaad in de gaten houden.
En de NS Herfsttour.
Zo’n persoon herken je aan dat het vaak een student is, en met rotterdam, dan moet je echt mazzel hebben denk ik!

Heb je geen familie of vrienden die 18 jaar of ouder zijn en studeren? Zo ja, dan kan je samen met een van hen gaan, dan reis je met korting mee op hun OV kaart.

En voor de rest, zelfde ideetjes als hierboven allemaal al gezegd werden zo een beetje

ik wacht wel even tot de herfstvakantie dan denk ik (:
zoveel haast heb ik nou ook weer niet x]

http://www.ns.nl/eticket/ticket?product=306

Zag ik net bovenin als reclame staan :relieved:

ow ik vroeg tege die kassajuffrouw wanneer ze weer treinkaartjes hadden en toen zei zij dat dat weer in november was :S

Bij ons hebben ze die kaartjes nog gewoon hoor!

volgens mij kan je voor ¤2 naar maastricht!

Een bordje schrijven. Zoals mensen die liften ook doen. Je moet er wel wat voor over hebben he :wink:
(Ken je niet iemand met een OV of kortingskaart die wel mee wil?)

Dat geld alleen vanaf nijmegen tot maastricht