Goedkoop hotel/jeugdherberg Londen?

Hoi,
Aan het begin van de zomervakantie wil ik met 3 vriendinnen naar Londen gaan. We willen daar een weekje of misschien iets korter blijven.
We willen natuurlijk niet te veel geld kwijt zijn en het hoeft ook niet heel luxe te zijn. Weten jullie een leuk adresje?
We zijn alle vier dan 17. Bij sommige hotels is dit een probleem want dan moet je 18 zijn…
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :slightly_smiling_face:
Ps. Weten jullie ook of het per bood/vliegtuig/trein het handigste en goedkoopste is?

google?

Jaa ik heb natuurlijk al wel op google gekeken.
Maar dan kom je op allemaal van die onhandige sites waar dan vet lage prijzen staan. Maar uiteindelijk kom je op een heel hoog bedrag uit…
Dus als misschien iemand een leuk adresje weet is dat wel erg makkelijk.:slightly_smiling_face:

zoek een bed en breakfast op?

haha ja ik wil ook wel een antwoord op deze vraag.
want ik ga dit jaar of volgend jaar met de klas naar londen.
en dan moeten we zelf alles regelen {dus ook een goedkoop hotel/jeugdherberg} x

Ik was daar een keer in iets en dat heette Hostel en dan getallen erachter dat was echt 10 pond per nacht ofzo. Google even rond of je zoiets vind ik zal ook wel even voor je kijken of ik het nog terug kan vinden, het stelde helemaal niks voor maar was wel heel dichtbij een metro station en als ikhet goed heb was dat iets van kensington waardoor je dus wel lekker snel in het centrum bent want echt in het centrum zal je niet snel wat goedkoops vinden.

ik ben voor kerst een aantal dagen geweest met mn beste vriendin. We zaten in hotel Lords in de wijk kensington, vlakbij metrostation bayswater. Was een heel goedkoop hotelletje, ook helemaal niet luxe, maar prima voor studenten. We hadden geboekt met vliegreis, van de klm. Alles via reisbureau. Die vragen uiteraard ook bemiddelingskosten e.d., maar vaak krijgen ze groepskorting en ben je ongeveer even veel kwijt als je alles los via internet zelf regelt.

via CJP ken ik HIhostels
volgens mij iets van rond de 20 euro p.p.p.n.
ik heb er verder geen ervaringen mee

http://www.dutch.hostelwo…hp/Hostel-639/London/4483
Dit is het. Het is niet mooi en met een beetje geluk heb je practig uitzicht over een begraafplaats. Maar wat wel fijn is is dat er een pub in de buurt zit die niet moeilijk doet over je leeftijd (ik was zestien maar ze geloofden daar allemaal dat we 21 waren) dus dat is wel leuk als dat nog zo is want daar was het toen wel gezellig en in het hostel zaten alleen maar jongeren ik hoop dat je er misschien wat aan hebt (:

Hier ben ik ook best wel benieuwd naar :slightly_smiling_face:.

Dankjewel voor de reacties!
Mij maakt het idd helemaal niet zo veel uit als het niet zo mooi is want overdag zijn we waarschijnlijk toch weg. En anders maken we het zelf wel gezellig.:stuck_out_tongue:
Ik zal morgen even naar de links gaan kijken, want ik moet nu helaas weg. Ik zal nog wel even laten horen of ik er wat aan gehad heb. :slightly_smiling_face:

ja ik wil het zelfde met vrienden :] (We zijn dan allemaal 16 of 17)
& ook het zelfde ‘probleem’. We zijn nu eigenlijk ook al te laat. De goedkoopste dingen zijn al bezet :confused:

Ik heb net de link even bekeken. Maar toen ik keek naar beschikbare datums deed volgens mij geen één datum het.
Ligt dat aan mij?
Of moet je via een andere website boeken en kijken naar beschikbaarheid?

[i]Hee,
Ik ben vorig jaar met onze hele klas naar Londen geweest, dit had niks met school te maken en moesten we dus ook alles zelf regelen. We verbleven in dit hostel:
http://www.piccadillyhote…/london-hostels-main.html
Het ligt nét achter Picadilly Circus (je weet wel, dat plein met al die bilboards aan de gebouwen)
Wij hadden toen kamers waar je met z’n 6en op kon slapen, maar ik zal je zeggen dat die niet echt een aanrader zijn. Ze zijn misschien wel het goedkoopst, maar de hygiëne en de bedden zijn niet super… ik zou dan eerder voor de wat betere qualiteit kamers gaan. Maar verder is het een best leuk hostel.

en wat vervoer betreft, ik denk dat je met het vliegtuig goedkoper uitbent. Anders moet je met de bus naar de boot, en vanaf de boot weer met de bus naar Londen zelf. Dat is volgens mij een stuk duurder dan vliegen.
Als je voor het vliegen gaat neem je natuurlijk een goedkope maatschappij, zelf ben ik een keer met RyanAir en EasyJet gevlogen. Dat was echt niet duur.

Hopelijk heb je hier wat aan!
Liefs,[/i]

London is echt te gek, je moet vooral gaan kijken in Covent Garden. Daar hebben ze een David&Goliath store :grinning: en Portobello road :grinning: en Harrods, gewoon alles passen en samples vragen op de makeup afdeling :stuck_out_tongue:

Ik kan je helaas niet helpen, ik sliep bij mijn tante in Biggin Hill, vlakbij londen. Ik raad je aan om dan ook niet in Londen zelf te verblijven maar in een dorpje erom heen, daar kan je ook goed shoppen en cultuur snuiven. Zonder dat je iedere dag in de drukte zit, je kan dan bevoorbeeld een paar dagen naar de stad gaan met het OV, voor 7 pond kan je al heel de dag reizen met het OV en een paar dagen naar kastelen en omliggende stadjes. Dat is ook leuk en je ziet veel meer van Engeland. Zo heb ik het ook gedaan, al heb je aan twee dagen Londen veel te weinig…

veel succes

Clink hostel! :grinning:
is echt een heel mooi hostel,
heel hip enzo! :slightly_smiling_face: én goedkoop!

elke verdieping heeft een bepaalde kleur, waarvan echt álles in die kleur is xD
haha, echt lachen… wij zaten op de paarse afdeling, paarse bedden, paarse muren, paarse gang! :stuck_out_tongue:

echt de moeite waard! :relieved:
ik hoop dat je er wat aan hebt! =)

Het goedkoopste is volgens mij om met de trein te gaan!
Ik ben vorig jaar met de trein geweest, met eurostar.
Ik woon in Brussel en ik kon vanuit Brussel Zuid zo de trein nemen naar Londen Waterloo station! Dan zit je heel dicht bij het centrum…

Ooo dat lijkt me echt een leuke hostel!
Was het er druk? Waren er veel jongeren?

dat was 't ook echt :grinning:
en er waren ontzettend veel jongeren,
en allemaal van die backpackers (?) enzo! xD
haha, echt grappige lui!

maar ik vind 't echt een aanrader! :slightly_smiling_face:

Geen flauw idee heb het niet zelf geboekt. Maar het ging mij meer ook dat dat de naam was enzo misschien moet je even googlen ofzo.