Goedkoop hostel Amsterdam???

Hoi allemaal!

Ik ben opzoek naar een goedkoop hostel in Amsterdam voor 1 nacht voor ong 6 personen.
Wie weet een goedkoop hostel?? (ik kan alleen maar hostels voor meer dan 30 euro per nacht vinden)

Alvast bedankt!

XXX

Heb je al naar een StayOkay gekeken?
De prijzen verschillen per dag (ligt aan hoe druk het is enzo), maar op z’n goedkoopst ben je 21 euro kwijt. Weet niet wanneer je gaat, maar op de website kan je per datum kijken welke prijs je dan betaald: http://www.stayokay.com/nl/hostel/amsterdam-zeeburg

Ze hebben drie hostels in Amsterdam.

ik heb al even gekeken, dankje!

we moeten een slaapplek hebben voor aanstaande vrijdag.

maar dat is nu 35 euro per persoon en dat vind ik best prijzig…

Zoek anders een hostel dat niet in het centrum ligt. Was ooit eens naar een feest gegaan in Amsterdam en had toen bij The golden tulip in sloterdijk een kamer inclusief ontbijt. Was iets van 47 euro. Wel duurder wat jij wilt. Maar had ik in het centrum een hotel was ik duurder uit. In de zelfde straat van het hotel zat een tram halte, dus we namen steeds de tram naar station Sloterdijk en dan de trein naar het centrum.
Dat is echt heel makkelijk te doen

Bedankt voor de reacties!

we hebben uiteindelijk een super goedkope nacht gehad!
we hebben een huisje gehuurd voor 5 personen op de amsterdamse bos camping in amstelveen. dit was 70 euro voor 1 nacht, dus 14 per persoon. En het was maar een half uurtje naar amsterdam centraal met de metro

dus een tip voor iedereen die goedkoop een nacht “in” amsterdam wil slapen :wink:

Maar gelukt dus! Ik sluit het topic!