Goedkoop haren verven in omg. Zaandam/Amsterdam. Waar? Tips?

Hoi,

Ik wil graag mijn haren laten verven, ik heb rond gekeken in mijn buurt en ben tot de conclusie gekomen dat het overal best duur is. Vooral als je vrij lang haar hebt, zoals ik.
Ik wil graag mijn haren laten verven in de omgeving van Amsterdam/Zaandam. Ik hoop dat jullie kappers weten die goed zijn en het voor niet al te veel geld doen.
Graag naam van de kapper, stad en prijs erbij.

Bedankt alvast

X

Levita Zaandam prijs weet ik niet. maar ik had daar highligts laten zetten en was 20 euro kwijt

Ik heb het op internet even opgezocht, maar ik kon ook geen prijzen vinden:(

nee maar waar woon je ong dan want als je in zaandam woont daar zijn heel veel kappers… en ook “de dam” kleurt voor niet zoveel… dat zit naast de bruna

Kruidvat :grin:

Ik woon in een dorpje vlakbij Zaandam.
De Dam ken ik niet.

*dubbel*

je kan toch ook een ‘doe het zelf’ - pakketje kopen en vragen of een vriend(in)/moeder het wilt verven?

dat heb ik al gedaan, maar het is niet geworden zoals ik wilde

Ik vind Nico Piet in Wormer (15 min. van Zaandam) heel goed!
Weet alleen de prijzen niet…

En hoelang is dat geleden?

Als je kort daarna (Verschilt per merk, meestal 3 tot 4 weken) je haar weer gaat verven kan de kleur totaal anders uitpakken en je haar gaat er echt dood aan.

het was een kleurspoeling

geef a.u.b. antwoord op m’n vraag of zeg niks.

Of jij doet gewoon beleefd tegen andere mensen hier of je krijgt helemaal geen antwoord.

Bitch. -.-’

Bij mij!

Ik ben kapster in opleiding, en wat je betaald is de verf…
Ik weet niet of je nog wilt verfen?

laat me maar weten!

´
man ze vroeg gewoon iets, ze probeert je te helpen
of ben je zoeen bitch je verdiend het straks ook nog dat het slecht uitpakt als je zo doorgaat.

hahahah miaaauuwww

Een goede kapper in amsterdam waar je je haar kunt verven is day and night hairdressers.

ik ga al n paar jaar naar day and night hairdressers in amsterdam. super tevreden!!

Topic komt uit 2010 -.-

idd ^