Goedkoop dagje weg met le boyfriend

Hallooo girlsceners,

Ik kon hier geen topic voor vinden behalve het cadeau topic, maar vond dit niet echt daar passen dus ik doe het eventjes zo.
Het is heeeerlijk weer deze week en mijn vriendje en ik willen graag iets leuks doen maaaaaar ik zit even niet zo breed bij kas, en ik wil hem niet altijd laten betalen. We dachten zelf aan iets van Walibi maar dat is dus een beetje boven het budget, aangezien kaartje al 31 is en er ook nog treinkosten bij komen. Slagharen was ook al langs gekomen, kaartjes daarvoor zijn op vakantieveilingen erg goedkoop, maar we kwamen er niet uit of dat nou niet iets te kinderachtig is en wel leuk is voor stelletjes?

Heeft iemand misschien verder leuke tips voor niet te duur? Dus rond de 20 euro, zoiets. Ik kan trouwens wel 40% korting meereizen met hem, dus dat drukt in de kosten. We willen dus iets gaan doen wat je niet heel snel doet, dus niet uit eten ofzo. Dussss ideeëtjes?:face_with_raised_eyebrow:?

Lang leve de Spoordeelwinkel! Van de NS. Check 'em maar, staan elke maand nieuwe goeie deals op. Momenteel ook een Walibi deal. Trein + walibi voor 45!

Dat is dus al beetje boven m’n budget :flushed:
Oh wat ben ik ook een armoedzaaier, komt omdat ik een gat in m’n hand heb.

up :frowning_face:

iemand antwoord op m’n slagharen vraag?
Wel of niet leuk voor stelletjes?

Ik ben niet zo’n fan van pretparken, haha, maar dat is iets persoonlijks. Als je het leuk vind is het vast wel leuk om samen te doen.

Wat ik verder altijd leuk vind is om een dagje naar een wat grotere stad te gaan en die te verkennen, wat winkelen, lekker eten. Maar dat is al snel wel wat duurder. =\

En een dagje dierentuin, lijkt zoiets je wat?

picknickeeeen met allemaal lekkere dingetjes :slightly_smiling_face: op het strand! of je kunt een eindje gaan fietsen met dit lekkere weer, en maar zien waar je uitkomt! een soort roadtrip, zegmaar! maar ik weet helemaal niet of je naar zoiets op zoek bent haha, anders zou ik het zo even niet weten…

Dagje naar het strand.

In slagharen zijn niet hele heftige attracties ofzo, maar je kan daar echt wel een leuke dag hebben. Ben er vorig jaar ook geweest en mijn vriend was mee, en we hebben echt een leuke dag gehad :slightly_smiling_face: Weet natuurlijk niet hoe oud jij bent? En anders kun je ook een stuk gaan fietsen en ergens in het bos of op een grasveldje ergens gaan picknicken? Of een dagje naar het strand? Naar een zwembad? :slightly_smiling_face:

Het is dus niet dat er alleen maar kindjes rondlopen, en er alleen maar kinderattracties zijn?
Ik ben 18
Ik vind dagje strand ook heel leuk, maar daar is m’n vriend niet zo van helaas :frowning_face:

je krijgt nou duinrell kaartjes voor €15,00 bij de hema inclusief 3u tikibad, dit ga ik in de zomervakantie ook doen met mn vriend, maar ze zijn nu ook al geldig

Dagje naar een grote stad zoals Amsterdam, Maastricht, Eindhoven?

Spoordeelwinkel heeft ook goedkopere dingen! En anders vakantieveilingen? Ik vind Slagharen persoonlijk wel wat kinderachtig…

Ik was met mijn vriend ook naar Slagharen gegaan, maar wij vonden het niet zo heel erg tof en waren er best snel klaar (niet dat het helemaal niet leuk was). Maar dierentuin is wel erg leuk! Vooral als je een picknick mand meeneemt met dit weer

okee geen Slagharen dus…
Is Duinrel wel leuk?

Ja het is er niet heel groot ofzo, en zoals ik al zei niet allemaal heftige attracties, dus als je dat wil zou ik niet gaan nee! En kunnen jullie dan niet ergens picknicken ofzo? Of vind hij dat ook niks?

Ga naar Blijdorp, dat is echt leuk:D Of Apenheul, lekker met dit weer!

Hij is een beetje moeilijk
Hij wilt iets doen wat je zegmaar niet gewoon elke dag kan doen
En zwemmen, picknicken enzo kan volgens hem wel…

Ik zit een beetje Duinrell attracties te kijken en dat lijkt me opzich wel leuk, maar geen ervaring mee.

Apenheul is leuk!

Dierentuin via vakantieveilingen!

Vandaag samen met vriend naar aqua zoo geweest in Friesland, super dag gehad en lekker in het zonnetje!

Je kunt ook zo’n treinkaartje bij de Hema of Kruidvat ofzo kopen, voor 17,50 geloof ik. Dan kun je gewoon het hele land doorreizen, ga je een stedentrip doen haha. En dan neem je gewoon een grote tas mee met allemaal lekkere dingetjes.

Oh of Madurodam? Dat lijkt mij persoonlijk leuker dan een pretpark, 13,50 per kaartje als je het online bestelt (: