Goedkoop abonnement voor WhatsApp

Beste meiden, ik ben opzoek naar een goedkoop abonnement voor whatsapp om in contact te blijven met mijn girls en natuurlijk mijn vriendje.

Echter zie ik door de bomen het bos niet maar, waar moet je tegenwoordig kijken? Er is zo veel keus. Ik gebruik voornamelijk data denk ik, want ik will whatsappen. Maar bellen is ook nog belangrijk. Ik zie dan een sim only samenstellen hier kan of hier bijvoorbeeld.

Waar raden jullie aan om te gaan zoeken? Of hebben jullie een bepaalde provider waar je blij mee bent? Bedankt :slightly_smiling_face:

Simpel. Best goedkoop

Ik heb beide sites die je zegt nog nooit gezien eigenlijk. Ik heb 6 jaar bij Vodafone gezeten maar ben daar een tijdje terug bij weg gegaan. Ze hadden mijn nummer afgesloten omdat ik geen abonnement had en een tijdje geen beltegoed erop had staan omdat ik in het buitenland zat. Service was om van te kotsen.
Nu zit ik bij Simyo (nog geen abonnement), maar je kunt daar heel goedkoop een abonnement afsluiten.

Ik haal altijd mijn mobiel + abbonement hier vandaan: http://www.gsmtopdeal.nl/?gclid=COC83riBmcQCFeoJwwod55sAag, het goedkoopste wat ik tot nu toe gevonden heb (:
Maar dat is dus alleen als je ook een telefoon erbij wil

Edit: onee, ik zie dat ze ook sim only hebben!