Helaas heb ik huidtype 1 dat betekend dat ik gewoon weg niet bruin wordt van de zon en ik dus best wel wit ben. Ik vind het opzich niet super erg, maar mijn benen zijn gewoon akelig wit en met gym oid op school draag ik dan ook standaard een lange broek. Ik vroeg me af of jullie écht een goede zelfbruiner weten die goed werkt en geen oranje strepen geven haha!
Dit vind ik echt geweldig spul, want je krijgt geen strepen omdat je het af kan wassen. En ik word er echt heel erg bruin van… Je schrikt eerst wel even als je uit spul ziet, het is namelijk superbruin, maar het smeert goed uit.
Nu ben ik van mezelf al getint en niet super bleek, dus misschien dat deze tint iets te donker is voor je… Je hebt wel een lichtere variant hiervan, deze tint van de foto is medium matte. Je hebt ook shimmer versie’s.
Niet in Nederland te koop, alleen via ebay. Misslipgloss heeft er een review over gemaakt:
En je hebt ook zoiets van het merk FakeBake. Vind ik ook erg goed.
Ik heb zo’n huismerk van de DM uit Duitsland. Die is echt super fijn! Moet je natuurlijk wel net bij een DM in de buurt wonen haha. En anders die van l’oreal, waar zo’n nevel uit komt
Ik woon in de buurt van Nijmegen, en hoop binnenkort eens naar Keulen te gaan dus daar kan ik wel even bij de DM kijken! Thanks, ik ga zeker even kijken