Goede zelfbruiner, zodat je NIET oranje word

Dus de titel zegt het al… Wat is een goede zelfbruiner, en dat je er ook bruiner van word en niet oranje!

Up!

Ik had vorig jaar een spray van l’oreal, die was heel fijn! Het kwam echt uit het busje als een mist dus geen gekke vlekken van het smeren en de kleur was niet oranje op mijn lichte huid. (: Hij was wel vrij duur, rond de 16 euro dacht ik.

Ik heb van de kruitvat notenmelk, vind dat het een heel mooi effect geeft.

Maar je zag dus wel goed verschil?

UP
dat wil ik ook wel weten

Wil ik ook wel weten!
Weet iemand of er ook zoiets bestaat voor je gezicht? Want ik ben overal bruin behalve in m’n gezicht…

Dat heb ik dus ook, alleen dan met mijn benen… Alles word ( een beetje bruin ), maar mijn benen dus niet… Balen, dus iemand die een goede weet?

Ik heb St. Moriz besteld, iedereen zegt dat die zo fantastisch is. En hij is ook niet zo duur. Ongeveer 7 euro inclusief verzenden.

Ben benieuwd of die goed is (:

Ik heb Dove. Die vind ik opzich wel fijn :slightly_smiling_face: Alleen je moet het dus niet op je knieen en ellebogen smeren die worden dan wel oranje .

Ja! Zeker als je het meerdere dagen na elkaar gebruikt krijg je een mooi zomers kleurtje.

ik heb die van Clinique en die is echt goed! Je krijgt er een mooie goudbronze kleur van, totaal niet oranje en ik krijg er ook geen strepen van.
Je hebt er eentje voor je gezicht en voor je lichaam (ik heb zelf voor mijn lichaam een lichtere versie, omdat ik zelf licht ben en niet gelijk zo BAM mega bruin wil zijn).
Die voor je gezicht is wel maar in 1 tint, maar die mix ik met dagcreme om m zo minder bruin te maken en zodat hij wat egaler aan te brengen is op mijn gezicht :slightly_smiling_face:.

Clinique is niet goedkoop, maar wel heel erg goed :slightly_smiling_face:!

ik heb dove en die werkt goed bij mij :slightly_smiling_face:

alleen als je bent gaan zwemmen gaat het eraf :confused:

Laat je het weten of hij echt zo fantastisch is?

Heb er van L’Oréal, één om te smeren en één in spuitflacon. Beiden superfijn! Die van kruidvat eigenmerk vind ik niet zo super eerlijk…

Die van kruidvat eigenmerk vind ik helemaal geweldig, bij andere werd ik oranje, bij deze wordt ik egaal bruin. Bij mijn voeten alleen veel vlekken, misschien beter uitsmeren, maar voeten zijn gewoon een probleem zone volgensmij met zelfbruiner

Hmm verschillende meningen… Erg lastig

Up

Daar krijg ik vlekken van,mn hals zat onder de bruine vegen haha:x

Als je gwn goed scrubt voordat je zelfbruiner op gaat doen krijg je geen vlekken