goede wasstrips/was?

ik wil graag voor de zomer mijn benen waxen met prefab strips of warme was. het probleem is dat ik een soort “minitrauma” heb van zo’n dingen. ik heb het in heel mijn leven al 3 keer geprobeerd en telkens eindigde ik met een soort schaafwonden hoewel ik het volledig volgens de gebruiksaanwijzing deed (waren 3 verschillende). weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen? ik wil zo graag een paar weken zachte benen op vakantie maar ik durf er niet zomaar meer aan beginnen…

Eerst je benen schrubben en daarna pas harsen, vervolgens met lauwwarm water er alles afhalen en insmeren met bodylotion.
Maar misschien kan je gewoon niet tegen de hars, kan ook nog.
Je kan ook een epileerapparaat proberen?

upje

Geen idee sorry, ik heb Veet gebruikt en heb nooit last van schaafwonden gehad.
Maar ik hou sowieso niet van waxen, doet pijn en ik zie op mijn benen geen resultaat, dus zou ik er heel vaak overheen moeten gaan maar dat mag dan weer niet volgens de gebruiksaanwijziging.
Dan maar epileerapparaat, of gewoon scheermesje.

hmm misschien is een epileer apparaat inderdaad beter… scheermesje is een optie maar ik ga voor twee weken op vakantie en dan zou ik liever niet scheren :wink:

Ik heb op beautygloss een filmpje over suikerwax gezien. Misschien iets voor jou?
→ klik!