Goede vriendin geplayed door beste vriend

Heey,

M’n beste vriend is het laatste half jaar heel erg verandert. Hij had een dag met een goede vriendin van mij, ze zijn samen verder gegaan dan zoenen en toen heeft hij haar laten vallen. Die vriendin heeft nu een hekel aan hem maar ik vind hem gewoon nog heel erg aardig en vertrouw hem nog!

Wat moet ik nu doen? Want ik wil ze allebei niet verliezen!

xoxo

PS: Weet iemand hier nog een zinnetje over voor in je 2e msn naam??

Ik zou de situatie gewoon goed uitleggen aan je vriendin/vriend. En kijken hoe zei daar op reageert.

Maar dan kan niet in dit geval want me vriendin mocht aan niemand vertellen wat er gebeurt was dus zij wil echt niet dat ik iets aan hem vertel

Ik heb geen tips over hoe ik het zou aanpakken, maar ik zou hem wel in de gaten houden voor het geval hij iets bij jou probeert…

2 Zinnetjes:

• I see your dirty face, hide behind your collar
    Slaat erop dat achter een mooi gezicht een gemeen iemand kan zitten
  • Truth is hard to swallow
    Waarheid is moeilijk te geloven

Misschien heb je daar wat aan? Succes in ieder geval!

Wie gaat er na een dag al verder dan zoenen…

Dankje,!

1 tip
als ik iets heb geleerd het afgelopen halfjaar is het: zet NOOIT emotionele dingen in je 2e naam.
Je voelt je er achteraf alleen maar idioot over

en wat je vriend/vriendin betreft… doe hetzelfde als mij
Ga met allebei om
Ga over niemand kut praten, ga geen geheimen doorzeggen en ben vooral niet de persoon die de hele tijd zegt: Oh hij zei dit blabla en zij zei dit nog over jou.
Heb het gewoon over andere dingen, uiteindelijk blijft de beste buddie over.

Dit had ik ook, een meisje die ik in het begin totaal niet moest kreeg het met de jongen waar ik toen verliefd op was. Ik haatte haar, maar ik leerde der kennen nog voordat het uitging. Toen ging ik een tijdje met allebei om, en nu ben ik uiteindelijk beter bevriend met dat meisje, de jongen spreek ik nooit meer. Ik heb nooit keuzes gemaakt en ben 1 keer in hun ruzie betrokken geweest, maar de jongen vond me te ‘chill’ om ruzie mee te hebben en dat meisje keerde toch weer bij me terug

En als iemand je gaat dwingen om te kiezen moet je dat vooral niet doen dus.

Is het zo’n vriendin die zegt dat JIJ nu moet kiezen tussen haar en hem? Want dan kan je het geen vriendin noemen. Ik snap wel dat ze boos op hem is, hoewel ze zelf ook wel dom is om meteen seks te hebben, maar als goede vriendin zou zij je niks mogen/moeten verbieden.

dat gebeurd tegenwoordig heel erg vaak hoor

Hee, hier heb ik echt wat aan, heeel erg bedankt!

Ze dwingt me niet te kiezen maar het voor haar nogal pijnlijk als hij mij gewoon een vriendschappelijk knuffel geeft.

Alsnog. Tegenwoordig piepen heel wat meiden dat ze zich gebruikt voelen daardoor, terwijl ze het zelf toe lieten…

Ik snap dat die vriendin boos is op hem, maar achteraf heb ik ook zoiets als; Laat het dan ook niet toe. Bij een goede relatie moet je dingen opbouwen, niet vliegensvlug erdoorheen gaan.

Dan moet ze een andere kant opkijken.
Meteen seks hebben is vraaaaaaaaaagen om moeilijkheden.

Ze hadden nog geen echt seks gehad maar wel pijp/bef/vinger. Maar het is nu te laat om te zeggen dat ze dat niet had moeten doen want gebeurt is gebeurt

Wat maakt haar het nou nog uit wat HIJ van haar vindt?!

Als ik jou was zou ik me er gewoon zo min mogelijk mee bemoeien…,anders krijg jij straks op het lange eind alles op je brood…,believe me!
Waait wel over allemaal (als ze een nieuw vriendje heeft bv…:wink: )…,en als ze het tot die tijd ZO erg vind dat jij met hem afspreekt dan moet je miss gewoon even niet met alletwee tegelijk afspreken…?

En trouwens…,zou je er niet nog eens over nadenken HOE een goeie vriend hij eigenlijk is?
Ik bedoel…,hij had natuurlijk kunnen weten dat je vriendin dit niet leuk zou vinden en dat hij JOU daarmee in een lastig parket brengt!
Leuke vriend…:expressionless: