Een goede vriendin van mij woont net samen met haar vriend en ze gaan binnenkort trouwens. Ik heb haar al een tijdje niet zoveel gezien, maar ik hoorde afgelopen week dat ze ging trouwen! Heel leuk natuurlijk, dus we hebben gelijk even afgesproken om bij te kletsen en wat te drinken in haar nieuwe huis, dus vanmiddag gaan mijn vriend en ik bij hen langs.
Is het dan gepast/leuk om nu al een kleinigheidje mee te nemen als in ‘gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen’, of alleen iets van een kaart, of gewoon niks… En alleen een cadeau/geld geven op de bruiloft.
ik zou het wel leuk vinden om dat te krijgen, das wel lief en leuk
Een kaartje met: ‘Jullie gaan trouwen’ en dan bijvoorbeeld 2 kleine schattige (wel dezelfde) chocolaatjes erbij doen?
Zoiets inderdaad. Er is een reden waarom er meestal geld word gevraagt. Mensen krijgen vaak zoveel zooi voor hun bruiloft waar ze niets aan hebben dus ik zou daar wel even over nadenken.
Een kaartje is leuk omdat je zo laat zien dat je het leuk voor ze vind, en wat ze later ook weer zonder schuldgevoel weg kunnen gooien
ja zoiets!
ja dat is echt heel leuk! leuk idee
Ja een klein cadeautje is altijd leuk !
Maar idd wel even bedenken of ze er iets aan hebben iets te eten/drinken is altijd goed
een kaartje met een fles drank en (als dat bestaat :")) een chocoladebruid en bruidegom