goede vriendin gaat met ex om

okee kheb een probleem:
een hele goede vriendin van me gaat wat afspreken met mijn ex! Ik flipte helemaal toen k t hoorde. hebben geen ruzie meer maar ik vind dit echt niet oke
zou mn ex echt wat voor haar voelen :o:O?

IEMANDD??

Eh ja, was dat die ex van je met dat donkerbruine haar met gouden gloed en groene ogen?

Wij weten toch werkelijk niet wat er aan de hand is?

En na 7 min. nog geen antwoord is helemaal niet zo gek.

Hoe lang hadden jullie iets?

8 maanden

Zeg tegen je vriendin dat je het niet leuk vindt dat ze met hem gaat afspreken, maar je kan het haar niet verbieden. En als ze iets krijgen moet je het ook gewoon accepteren. Je kan dan wel vragen rekeningen met je te houden dus nie twaar jij bij bent volop met elkaar te gaan zoenen etc.

Zou t hem kunnen boeien dat hij met een goede vriendin van zijn ex-ik duss- afspreekt? Zou ie het daarom alleen maar ‘spannender’ en leuke vinde?

het is je ex en vrij om te neme met wie hij wil. Je zou kunnen denke van pff lekkere vriendin, maar aan de andere kant zou je ook de goede vriendin kunen wezen en het haar gunnen. het zal wel ff wennen zijn, heb het er gewoon met haar over dat je het wel lastig vind, maar ga het haar /hun niet verbieden. Gaan jij en je ex wel normaal met elkaar om ? zo niet dan kan je daar beter wel voor zorgen …dat zou het wel ietsjes makkelijker worden om eraan te wennen dan als je haatgevoelens oid voor hem heb

Het is je ex. Het is uit en ook vast met een reden, ik denk dat je gewoon blij moet zijn voor je vriendin. En indd vragen of ze een beetje rekening houden met jou (dus niet uitgebreid zoenen voor jouw neus enz)

Het is je ex, en daar blijf je van af! Er zijn zoveel jongens en het is echt een no-go dat ze dan precies hém kiest. Als mijn vriendin dat zou doen, was het over en uit met haar. Zo’n persoon zou dan wel een beetje respect moeten tonen voor hun vriendschap.

Btw, ik moet ook zeggen dat het echt een naaistreek is, aangezien je er dan gelijk ook achter komt dat je bf je vriendje leuk vond, terwijl jij met hem had.

Aan je vriendin vertellen dat je het echt niet leuk vind dat zij wat met hem afspreekt, en of ze daar misschien rekening mee wil houden.

Wow, bijna iedereen zegt dat je het haar gewoon moet gunnen.
Tuurlijk moet je dat doen, maar waar is de ongeschreven regel dat je van de ex van je vriendin afblijft tenzij zij het niet erg vindt??

Ik vindt het zelf een no go
Leuk als je met hun beide afspreekt en hun zitten te kleffen waar jij bij bent
Ik zou zeggen dat je er niet van gedient bent, + dat is toch ook zo?

(ik zou het bizar vinden als mijn beste vriendin iets met mijn ex zou krijgen, omgaan vindt ik niet zo erg. Ik vindt het niet erg ofzo, maar het idee vindt ik al raar)

Zeg tegen haar dat je het niet leuk vindt, maar gun je haar dan ook geen vriendje?

ligt eraan hoe belangrijk hij voor jou was. Als je twee jaar heb gehad met hem vind ik dat je tegen je vriendin mag zeggen dat je het nietwil, maar als het een maandje was, dan zou ik niet zeuren als ik jou was en het haar gunnen.

Nouja, ligt er ook weer aan hoe lang het al uit is hea.
en waarom…

Vertel haar gewoon dat je dat niet leuk vind, als ze reageert met; nou en blablabla… dan dumpen die vriendin…
Al heb je er vrede mee dan maakt het niet uit toch (: