Goede vriendin en de klasgenoot..

Ik ben 2 weken geleden begonnen aan m’n mbo opleiding! In m’n nieuwe klas zit een meisje die ik al sinds de middelbare kon en in de 1e en 2e mee omging! Dat contact is sinds deze 2 weken weer helemaal terug alsof er nooit een “break” is geweest… Nou zit er ook een jongen in onze klas waarmee we best veel omgaan, hij is echt heel leuk en aardig enzo, we zitten meestal met z’n 4e samen, die vriendin, ik, die jongen en nog zo’n andere jongen. Ik zag hem gelijk al zitten, praatte vaak tegen hem en we hebben vaak gelachen. Nu komt m’n vriendin ook steeds meer in contact met hem, en ze whatsapp nogal vaak. En gister heeft ze mij hun gesprek laten lezen waarin blijkt dat hij haar leuk vind, maar zij hem niet. Ze heeft hem ook gezegt dat ze alleen vrienden wilt zijn, meer niet. Zij weet trouwens niet dat ik hem wel zie zitten… Ik hou het liever voor mezelf… Nu is m’n vraag: hoe kan ik onopvallend flirten en zorgen dat hij m’n leuke kanten ziet? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

up

hmm geen idee eigenlijk, oogcontact ofzo??
upje voor jou

intresse tonen!!

Ik weet niet echt precies hoe, normaal ben ik wel goed in flirten enso alleen deze jongen zie ik elke dag, elk uur, is toch wel anders hehe

someone?

Je kan het toch wel aan die vriendin vertellen? Als zij hem niet leuk is zie ik het probleem niet. Misschien kan ze jou wel helpen om hem aan jou te koppelen.

Gewoon met hem omgaan.
Meer kan je toch niet doen, als hij je niet ziet staan wordt het toch niets.