Goede vriend.

Hoi. ^^

Een goede vriend van mij, toen hij iets met zijn ex had zei hij tegen mij ‘‘als ik haar niet had wilde ik iets met jou’’ ik dacht toen dat dit een grapje was ofzo. Nu anderhalf jaar later heeft hij een andere vriendin, en 2 weken geleden zei hij tegen mij ‘‘Als ik haar niet ontmoet had, zou ik een poging bij jou wagen’’ En toen vertelde hij dat hij eerst verliefd op me was enzo… Als ik dat toen had geweten…

Nu was hij afgelopen maandag bij mij, hebben we elkaar voor het eerst sinds lange tijd weer gezien. En hij keek steeds naar me, en werd ook rood opeens toen ik terugkeek enzo.

Sinds hij bij me is geweest is hij op msn veel afstandelijker dan eerst. Ik weet niet wat ik moet doen… Want nu ben ik echt verliefd op hem.

Moet ik tegen hem zeggen dat ik verliefd op hem ben?
Sorry voor het lange verhaal.

Opzich zou ik als ik jou was het wel zeggen, maar zorg ervoor dat je niet alleen naar hem kijkt, want je bent duidelijk zijn 2de keus,

dit klinkt btw wel een beetje hard, sorry

okee, je bent dus nu al twee keer 2e keuze… ik denk dat je hem maar moet vergeten… wie weet zegt hij dat ook tegen andere meisje.

Ja het lijkt inderdaad alsof ik tweede keus ben, maar hij durfde toen zegmaar niet tegen mij te zeggen dat hij verliefd op me was omdat ik toen een vriend had… en toen later kreeg hij een vriendin en nu zegt hij het weer.

Jij voelt je denk ik wel vereerd, zo zou ik me ook voelen, maar eigenlijk is het wel gemeen van hem, want het lijkt erop dat je zijn 2e keus bent. Ook al kan het ook door verlegenheid ofzo zijn… Maar goed, heeft hij nu een vriendin? Jawel toch? Zeg dan tegen hem dat je hem leuk vindt, maar dat je ervan baalt dat hij een vriendin heeft. En dan moet je kijken hoe hij reageert. Meer kan ik er niet over zeggen. Hij heeft natuurlijk wel een vriendin, maar dat neemt jou recht niet af tegen hem te zeggen wat je van hem vindt… denk ik

ja misschien ben je 2 keer 2de keuze, maar misschien ben ltijd al eerste keuze geweest en hij durfde niet seriues te zeggen om jou niet kwijt te raken. kan toch?

Ja inderdaad dat kan, maar ik zou willen dat hij het toen had gezegd dan was het misschien heel anders gelopen.

Dankje, dat is denk ik een goed idee :’)