Ik heb echt een hele goede vriend, T. Ik zeg echt alles tegen hem. Volgens mij meer dan tegen mijn beste vriendinnen, omdat T. gewoon goed luistert en niet gelijk vooroordelen gaan trekken, hij kent mij gewoon echt het beste.
Maar gister ging ik met hem afspreken, gewoon bij hem thuis. Dat doen we wel vaker, dan gaan we gewoon tv kijken, op de pc of naar buiten. Dan is het altijd heel gezellig, maar gister deed ie opeens heel raar. Hij zat de heletijd van die ‘flirtopmerkingen’ te maken, en hij zat de heletijd aan me kont. Kijk, dat is niet gelijk heel raar ofzo, hij slaat wel vaker voor de grap op me kont en maakt seksistische opmerkingen. Maar dat doet ie meestal als andere mensen erbij zijn om een beetje grappig te zijn.
Toen we tv aan het kijken waren zat hij me de heletijd te kietelen enzo en zaten we een beetje te stoeien, maar op een gegeven moment duwde ie me zo om dat ik met me rug op de bank lag, en hij op me ging liggen. Hij zat me nog steeds een beetje te kietelen maar daarna kwam hij wel steeds dichter met zijn hoofd naar te toe. Ik vond het allemaal nog wel leuk enzo, maar toen ik door had dat ie me echt probeerde te zoenen duwde ik hem weg en deed ik net alsof ik niet door had waar ie mee bezig was. Daarna hebben we de hele middag gewoon gedaan alsof er niks gebeurt was.
Ik ben echt helemaal in de war nu, ik snap gewoon niet waarom dat gebeurde. Ik heb het er ook niet meer met hem over gehad, dat wil ik ook niet want ik wil gewoon niet dat ie me leuk vind. En ik voel me ook een beetje gebruikt, we waren zulke goede vrienden en nu ben ik bang dat ie de heletijd zo begripvol was enzo alleen maar zodat ik met hem omging.
Ik weet echt niet wat ik moet doen nu.