Goede vriend

Halllo,

ik heb een goede vriend kan altijd lachen met hem, het is echt altijd super gezellig maar ik denk al een paar weken dat ik hem echt leuk vind en nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen want dadelijk vind hij mij niet leuk…
heeft iemand dit misschien ook gehad?
wat kan ik nou het beste doen?

X badeendje

ik heb pressies hetzelfde,

UPJE!

is echt vervelend he, want je weet gewoon niet wat je moet doen!
want als je het verteld gaat de vrienschap misschien voorbij of het word misschien een relatie!?

Probeer goed te kijken of je gevoel echt verliefdheid is of gewoon het gevoel van een een hele goeie gezellige leuke vriendschap,
je hoeft niet gelijk te zeggen ‘hey ik vind je leuk’, maar je kan ietsie pietsie flirteriger doen en kijken hoe hij daarop reageert.

ja alleen ik zie hem nou niet zo heel vaak want mijn been zit in het gips maar is het raar als ik hem sms of hij zin heeft als ik straks uit het gips ben om wat leuks te doen?

Jullie zijn goede vrienden, dus tuurlijk is dat niet gek! Gewoon doen!

jaa, precies hetzelfde gehad. heel veel contact gezocht en gewoon veel complimentjes gegeven, flirten enzo. en dan heeft tie het vast door. dan zegt tie waarschijnlijk wel meteen als tie helemaal niks voor jou voelt.
ik heb sinds vandaag met mijn bestevriend. (:
succes! & veel plezier alvast, haha.

hihi bedankt!
ahh leuk dat je iets met hem hebt:)

Nee hoor, is juist heel normaal om met een vriend af te spreken.

ik had dat ookk,
hij was nog best wel onschuldig haha, ik heb hem gezoend toen we beide in een dronken bui waren, slecht idee. nooit doen, maar we hebben nu al wel bijna een half jaar iets :slightly_smiling_face:

ik weet niet wat je moet doen,
ik wist het zelf ook niet… ik heb zelf geen spijt van mijn daad, want ik heb de vertrouwen erin dat we lang bij elkaar blijven.
misschien een beeetje naïef maja :blush:

Waarom lijkt het alsof mensen hier plots met de bosjes op hun beste vriend verliefd worden?

Spring is in the air, evenals de hormoontjes, lijkt het wel.

wat bedoel je fishbone?

wat bedoel je fishbone?